Holmez Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei, er det noen som vet om noen billige/gode verksteder i sverige? min far som er ute etter det. har en mercedes ml 320 2006 Lenke til kommentar
gxi Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ehm.. er ikke Sverige ganske stort da? Er det snakk om hele landet? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg ville ikke brukt verksteder i Sverige. Jeg har hatt for mange biler inne (er bilmekaniker) som har vært i Sverige for rep. eller service. Mitt inntrykk er at du får det du betaler for. Veldig ofte bærer bilene preg av skikkelig slett arbeide. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg ville ikke brukt verksteder i Sverige. Jeg har hatt for mange biler inne (er bilmekaniker) som har vært i Sverige for rep. eller service. Mitt inntrykk er at du får det du betaler for. Veldig ofte bærer bilene preg av skikkelig slett arbeide. 7585863[/snapback] Sverige og tysklan har ikke det beste rykte nei,men i Danmark er nivået litt høyere etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei,er det noen som vet om noen billige/gode verksteder i sverige? min far som er ute etter det. har en mercedes ml 320 2006 7581599[/snapback] Regner med at det er vanlig service du snakker om. Ellers så er jo en bil av årets modell dekket av garantier.... På min 2005 modell Grand Voyager 2.8CRD fikk jeg opplyst priser i Sverige på skifte av registerreim som var høyere enn i Norge. Lenke til kommentar
trenurg Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei, Jeg har selv en MERCEDES ML og bruker BILTJÄNST i ARVIKA - de yter MEGET god service og prisene er ca. 1/2 av de de skal ha på nonchalante og arrogante BERTEL O STEN (i glasshus) på Østlandet..... Løp og "serve"..... Lenke til kommentar
9p Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tilbring natta på hotell el. og sett bilen på service! om ikke annet, har jeg hørt at volvo servicen er knallbra og nesten halv pris;-) Bytte av Cluch på eldre mazdaer er i hvertfal halv pris, det er jeg helt sikker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå