Holmez Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 hadde ikke det vært bra vist dere i tilleg til screenshottene dere har fra spill at dere har ett galleri for videor også? takk for ett ellers bra nettsted:) Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 *støttes*' Hadde vært kjempebra, pluss at dere garantert hadde fått flere hits på siden deres Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Støtter denne jeg også. Det hadde vert ganske bra å kunne se film fra spill og ikke bare bilder, da får en se litt mer av hvordan spillet er. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 heilt einig i dette her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det hadde ikke vært dumt nei. Og kanskje en piitteliten mulighet for og laste opp brukervideoer også? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 I utgangspunktet er dette ein god ide. Men eg trur ikkje det er behov for ei sånn løysing i dag. Det er relativt få trailerer/film-klipp knytta opp mot kvart enkelt spel på Gamer.no i dag. Resultatet vil då bli at det bare er nokre få spel der det ligg ein film eller to. Då er det like greit å finne fram til filmklippet via «Våre artikler» funksjonen. Om Gamer.no begynner å fokusere meir på film, blir dette sjølvsagt meir aktuelt. Det er ingen tvil om at dette er eit populært satsingsområde på Internett i dag. Sjå bare på til dømes Gametrailers.com. Satsing på dette områder vil sikkert krevje ein del ressursar frå Gamer.no si side, og kanskje nokre endringar reint designmessig på sida. Så det spørs kor aktuellt det er å gjere dette i dag. Brukervideoer er og ein god ide. Men som alltid vil det bli eit spørsmål om ressurser. Det vil ta tid å lage ein sånn funksjon, båndbredde kan og vere ein faktor. Men om interessen er stor, er dette sikkert noko som kan/bør leggast til ei liste over framtidige planar. edit: Eg må vel leike moderator i år og. Emnetittelen bryt med tre-ords-regelen. Fint om trådstarter kan fikse dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå