Marzo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har satt opp en ny filserver som jeg ikke får til å dele mappene med. Jeg får beskjed om at servertjenesten ikke er startet, og kan derfor ikke dele mappene. Hva må gjøres for å starte denne? Prøvd å søke både her å i windows hjelp. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har funnet frem til oversikten over tjenester i windows. Finner server modulen, som har automatisk oppstartstype. Den er alikevel ikke startet. Når jeg prøver å starte denne manuelt får jeg feilmelding om at modulen ikke finnes ? Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvilket OS er det snakk om? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Windows Xp... beklager Legger ved et bilde av feilmeldingen jeg får: Endret 26. desember 2006 av Marzo Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Ser på en annen maskin nå at filen som kjøres har filbane C:\WINDOWS\System32\svchost.exe -k netsvcs Er det nok å kopiere filen til den første? Hvordan tydes "-k netsvcs"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå