toazty Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 spiller en del css, jeg har fått meg et nytt hovedkort med integrert lydkort 7.1 lyden fungerer fint når jeg ser film og spiller musikk. men når jeg dytter på meg headsettet og skal spille cs, så hører jeg nesten ikke når jeg skyter eller går, hører ikke "fremmover" hører klokkeklart til sidene og bak men ikke noe forran noen som kan gi meg et svar og hjelpe meg med dette problemet? Takktakk Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 spiller en del css, jeg har fått meg et nytt hovedkort med integrert lydkort 7.1lyden fungerer fint når jeg ser film og spiller musikk. men når jeg dytter på meg headsettet og skal spille cs, så hører jeg nesten ikke når jeg skyter eller går, hører ikke "fremmover" hører klokkeklart til sidene og bak men ikke noe forran noen som kan gi meg et svar og hjelpe meg med dette problemet? Takktakk 7581301[/snapback] sjekk ledningen og innstillingene Lenke til kommentar
toazty Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) spiller en del css, jeg har fått meg et nytt hovedkort med integrert lydkort 7.1lyden fungerer fint når jeg ser film og spiller musikk. men når jeg dytter på meg headsettet og skal spille cs, så hører jeg nesten ikke når jeg skyter eller går, hører ikke "fremmover" hører klokkeklart til sidene og bak men ikke noe forran noen som kan gi meg et svar og hjelpe meg med dette problemet? Takktakk 7581301[/snapback] sjekk ledningen og innstillingene 7581369[/snapback] er bare en ledning.. i headsettet, og den går i hovedkortet, og instillingene står på headsett både i cs, og deg står på 2.1 \ headsett i det lydprogrammet som jeg bruker, tok audio testen på css, og på 5.1 med headsett, centerlyden blir 80% lavere enn lyden på right left, og når jeg spillerhører jeg ikke en damn shitt... forran meg.. jeg satt på nfs carbon nå, samme problemet der, Endret 27. desember 2006 av toazty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå