Asaf_p Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Er det en guide, eller en post her som tar seg for dette å legge inn ny firmware på xboxen? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 er mange slike tråder som viser til dette! Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 må jeg åpne xboxen? Eller kan jeg bare koble den til pcen? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 firmware slik du kjenner fra xbox1 finnes ikke, det er en metode å forandre firmwaren i dvdromen , slik at den kan kjøre backupspill(and thats it, ingen homebrew ala xmbc). se www.xbox-scene.com Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 firmware slik du kjenner fra xbox1 finnes ikke, det er en metode å forandre firmwaren i dvdromen , slik at den kan kjøre backupspill(and thats it, ingen homebrew ala xmbc). se www.xbox-scene.com 7581330[/snapback] Hvordan gjøres dette da? Koble til pcen. eller må jeg skru den opp fysisk? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 hvis du er skikkelig noob så kan sende den inn også da http://spillchip.com/main/spillchip.php?su...t_from=&ucat=2& Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå