c0re Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei! Skal snart gå til innkjøp av ny PDA håndholdt, og kan legge ut pluss/minus 4000,-. Men det må kunne ha følgende: - Wi-Fi funksjon. - PDF avlesningsprogram - God nettleser - Kontor rettet operativsystem Hadde vært utrolig hjelpsomt med noen forslag evt. tilbakemeldinger på tester osv. På forhånd takk! Lenke til kommentar
FreeGain Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har nettopp kjøpt Qtek 9100 som passer kjempefint til ditt Utdrag av muligheter, du kan jo sjekke den selv på qtek.no, lykke til Lenke til kommentar
just_me Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 jeg har qtek 9100, men nå ville jeg gått for denne Lenke til kommentar
c0re Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Hadde kikka litt på Fujitsu Siemens Pocket Loox C-serien (C550) og QTEK S200 modellen. Noen som har no erfaring med disse typene? Viktigste er at den kan avlese PDF og har Wi-Fi. Endret 29. desember 2006 av c0re Lenke til kommentar
khvm Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei. Har en HP IPAQ 1930 som jeg trenger trådløst nettverkskort til. Noen her som kan tipse meg om et nettverkskort som kan passe min ipaq? Takk for svar. Er desperat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå