chrisege Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Hei, Som topic sier, skal jeg fjerne den gamle "Stereoen" i en Nissan Sunny 86 model. Var ute og så litt nå, men så ikke helt hvordan denne kan/skal fjernes. Noen som har vært borti det og kan gi meg litt hjelp (fortelle hvordan dere gjorde det?). Radioen som står i den er forøvrig en Nissan CH845. På forhånd takk for hjelpen! Endret 26. desember 2006 av chrisege Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 er det cd-spilleren som skal ut? eller er det høytalererne? gi litt mere info takk ^^ Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Det var Kassettspilleren (var ikke så finne greier som CD i den). Jeg fant ut av det nå i morges da det bare ble litt lys. Måtte skru ut hele fronten på midten (foran Radio, Viftestying osv), så var det bare å løsne 4 skurer og den var løs!. Kommer nok tilbake igjen, når det gjelder kobling av den nye CD-spilleren. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 okei bra du fant ut da....=) cd-spilleren kobler du via en iso kontakt den skal være svart =) Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Dette var det jeg fant bak spilleren (i tillegg til en anntennekabel) Regner med at jeg må få tak i en overgang til ISOkontakt. Stikker nok en tur innom Biltema/Clas og ser hva jeg får for en grei penge. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 japp ser slik ut ja=) tror du klarer fint det selv og sette inn ny cd -spiller=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå