MiSP Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg fikk et Logitech DiNovo Edge (yay) i julegave, og denne trengte visst SetPoint for å fungere skikkelig. Fra før av hadde jeg Logitech MouseWare til min MX510, men etter å ha installert SetPoint (som først avinstallerte MouseWare), merker jeg flere problemer jeg ikke vet hvordan jeg kan fikse. 1.) Jeg kan ikke bruke tommelknappene eller knappen på scrollehjulet i spill (TES IV Oblivion). Jeg har prøvd alle instillinger som har med Game Detection å gjøre, men ingenting hjelper. Jeg har til og med prøvd å slå av touchpaden på tastaturet, uten at det hadde noenting å si. 2.) Før trengte jeg bare å klikke én gang på musehjulet for å åpne en link i en ny tab (Firefox), nå må jeg klikke to ganger. Jeg trenger ikke å dobbeltklikke, men jeg må først klikke en gang for å "merke" linken (virker det som) og deretter en gang til for å åpne den i en ny tab. Er det noen som har samme problemer som meg, og/eller vet hvordan de løses? Forslag mottas med stor takk. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Er det ingen som har vet noe, eller har hatt samme problem? Endret 4. januar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Prøv å se om du kan installere bare driverene uten mouseware til MX510 musa? Det gjør du ved å pakke dem ut med winrar, gå inn i enhetsbehandling under system / egenskaper på min datamaskin, også oppdatere driver på musen (den kan ha fått navnet "HID enhet". Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Hmm, nevermind. Alt jeg trengte var visst å sette musehjulet fra AutoScroll til Middle Button, og de to tommelknappene fra Back og Forward til Generic Button. Alt fungerer som før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå