Gå til innhold

Xbox 360 Dvd-avspilling, bildeflimmer

Syn-Sam

Anbefalte innlegg

Jeg kjører utsignal via komponent fra 360'n til min Panasonic PT-AE900 HD Projector. Jeg synes bildet på dvd flimrer litt, dvs det kommer visse diffuse, tykke striper over bildet ved lyse scener.

Dette gjelder både får dvd- og hd-dvd spilleren på dvd. Jeg har ikke forsøkt

en HD-DVD ennå.

Vet noen hva jeg kan gjøre, eller har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har en Panasonic PT-AE700E, og det er samme problem med denne. Gudene vet hvorfor stripene kommer, men det er kun ved DVD-avspilling, og ikke på vanlig film fra boxen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også striper og diverse støy ved bruk av pta-700. Kun ved DVD. Har ikke HD-spiller. Panasonicen solgte jeg imidlertidig i sammen med huset. Bruker Hitachi tx-200 (eller noe slikt) og har ikke hatt problem med den.

Nå har det vært en oppgradering i mellomtiden som skulle forbedre DVD avspillingen (for en stund siden). Jeg regner med at du har hatt maskinen via online. Synd hvis det fortsatt er ett problem.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte, koblet og testet med vga-kabel idag. Prøvde både dvd og hd-dvd spilleren.

Resultater: Stripene, flimmeret, er borte. Men 720p klarer ikke matche lerretet mitt lenger via vga. Må opp på 1366. Får en slags stripe nederst og øverst på bildet, som om kantene ikke er helt "rene".

Utover det, er fargene gode, og alt vel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...