Gå til innhold

Call of Cthulhu - Hvordan unngå sanity failur

Anbefalte innlegg

Hei!

har spilt Call of Cthulu endel nå, og har kommet til der hvor jeg er på båten og Dagon/en kjempe deep one kommer opp fra havet og begynner å herje. Jeg vet hvordan jeg skal ta han og sånt, men etter en kort stund får jeg "Massiv sanity failur" og taper derfor spillet. Noen som vet hvordan jeg kan slippe det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

har spilt Call of Cthulu endel nå, og har kommet til der hvor jeg er på båten og Dagon/en kjempe deep one kommer opp fra havet og begynner å herje. Jeg vet hvordan jeg skal ta han og sånt, men etter en kort stund får jeg "Massiv sanity failur" og taper derfor spillet. Noen som vet hvordan jeg kan slippe det?

7580775[/snapback]

Ikke stirr på Dagon. Eventuelt, bruk morfin? Eller hjelper ikke det på sanityen? Har aldri hatt det problemet, så jeg har aldri prøvd.

Lenke til kommentar

Prøvde å bruke morfin og jeg prøver å ikke se på Dagon. Skal tilstå at jeg ble ganske fascinert i starte, selv om det kun er et pcspill. Men utrolig bra gjennomført.

edit:

Det går enkelt og greit ikke. Dagon kommer så sjeldent opp foran der at jeg ikke rekker drepe han før jeg får sanity failur. Får kanskje skutt han 2, maks 3 ganger før alt går fyken. Om ingen har noe ide om hvordan jeg kan klare dette, er det noen som har en savegame hvor de akkurat har kommet til Devil's Reef, som jeg kan få?

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Prøvde å bruke morfin og jeg prøver å ikke se på Dagon. Skal tilstå at jeg ble ganske fascinert i starte, selv om det kun er et pcspill. Men utrolig bra gjennomført.

edit:

Det går enkelt og greit ikke. Dagon kommer så sjeldent opp foran der at jeg ikke rekker drepe han før jeg får sanity failur. Får kanskje skutt han 2, maks 3 ganger før alt går fyken. Om ingen har noe ide om hvordan jeg kan klare dette, er det noen som har en savegame hvor de akkurat har kommet til Devil's Reef, som jeg kan få?

7582084[/snapback]

Jeg har spillt det for det meste hos min bror, så jeg har ikke kommet langt nok på min egen save. Men kan prøve å huske å poste det her når jeg har kommet langt nok.

Har du prøvd å vasse rundt og drepe litt tid for å få sanityen opp igjen? Bare gå rundt i de tidligere stadier av brettet og ikke se på skumle ting? Kanskje det kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Har du prøvd å vasse rundt og drepe litt tid for å få sanityen opp igjen? Bare gå rundt i de tidligere stadier av brettet og ikke se på skumle ting? Kanskje det kan hjelpe?

7585953[/snapback]

Det har jeg ikke. Regnet automatisk med at det ikke går, da man ser han karen som sveiser igjen døren bak deg før Dagon kommer.

Btw, kjempekul tegneserie du har i signaturen din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...