tobbesen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei og en god og velsignet jul til alle jeg har et msi k8n neo4 platinum og den har en chipsett vifte som bråker som et helevete! jeg har skaffet meg en passiv zalman kjøler, og lurer på hvordan jeg får fjernet den gamle, må jeg ta ut hovedkortet!? takker for alle svar Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg tipper du må ta ut hovedkorte da det sikkert er noen plastikkplugger på baksiden som på knipes-inn/klippes av for å få av viften. Husk også og rense av gammel pasta før du tar på ny. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 det er slike som klipses på plass når tuppen er forbi kortet skal jeg bare ta dasspapir for å fjerne pasta? kunne jeg tatt en saks og klippet over de pinnene som fester den ? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 da er hovedkortet, og den gamle kjøleren ute hva skal jeg fjerne den gamle pastaen med!?! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvis du skal kaste viften kan du bare klippe av de greiene ja. Bruk q-tips, sånn bomullspinner samt kanskje aceton for å få vekk alt. Har du bare dasspapir så bruk det, går vel det også. Husk og ligge på ny pasta da. Et tynt lag, jeg lå på feil en gang på gpu og tempen sank med 15 grader etter jeg fiksa det. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 takker! kan jeg bruke neglelakkfjerner? er d ikke aceton i d? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 skal være aceton i neglelakk fjerner ja, ifølge kjemi læreren min ihvertfall tror nok det skal funke bra Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Bare pass på at det er ren aceton. Neglelakkfjerner inneholder som regel oljer som skal "pleie" neglene. Du får det rent med kun dopapir også. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 funker for eks whitesprit? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ja, men ikke så bra, det beste er med isopropanol. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Bruk noe som ikke legger igjen rester som f.eks isopropanol eller andre rene stoffer som fordamper vekk... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Kondensfjerner på bensinstasjoner er visstnok ganske rent. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er jo isopropanol... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå