Gå til innhold

Her er mitt kunst!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
var ikke mye å skryte av dette, du burde gitt de til noen i familien i julegave :tease:

7580778[/snapback]

Det var en genuint velment og konstruktiv tilbakemelding. Hvorfor ikke finne noen giftige rengjøringsartikler i kjøkkenbenken og leke med heller?

Lenke til kommentar
var ikke mye å skryte av dette, du burde gitt de til noen i familien i julegave :tease:

7580778[/snapback]

Det var en genuint velment og konstruktiv tilbakemelding. Hvorfor ikke finne noen giftige rengjøringsartikler i kjøkkenbenken og leke med heller?

7580804[/snapback]

Greit da, for det første så bør du lære deg å bruke sjablonger! Det er meget uryddige og dårlige komposisjoner. Og utførelsen er generelt sett meget dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

7580778[/snapback]

7580804[/snapback]

Greit da, for det første så bør du lære deg å bruke sjablonger! Det er meget uryddige og dårlige komposisjoner. Og utførelsen er generelt sett meget dårlig.

7580856[/snapback]

Nå begynner jeg og like deg... :) Hva med innhold?

Lenke til kommentar
Wow, de var ganske bra.  Hvor lang tid brukte du på de?

7580835[/snapback]

hmm ca 2 uker :)

7580778[/snapback]

7580804[/snapback]

7580856[/snapback]

ja jeg skal være litt enig med deg der å derfår sprayet jeg hvit over hele bilde å laget det på ny. Å resultate kan du se her.

63246ap0.jpg

Endret av Alper
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
nja, synes det ble litt for vanligt/kjedelig da. men liker tanken din lett der  :hmm:

7581026[/snapback]

Prøve kanskje...eller finne en kulør på dem som ikke "stopper" sansene like mye... :thumbup:

Lenke til kommentar

Min personelige megning om bildene:

Liker ikke helt stemninga bildene gir meg, synes ikke fargene passer helt i hop. Det blir litt amatør aktig for min del på grunn av fargene og all slurven.

Hvis du vil prøve å selge dem burde du sjekke ut Deviantart.com :)

Mange her på forumet som er der, blant annet jeg :)

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg likte selve engelen, men du kunne med fordel jobbet mer med vingene. Kanskje sorte skygger og flere detaljer? Vingene og selve engelen er i to forsjellige stiler, noe som har et negativt utfall.

Jeg likte bakgrunnen på nr. 2, men spesielt håret og ansiksfargen blir feil.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kan for lite? Det er ingen som er bedre til å dømme enn andre, selv om det noen gang kan virke slik her på forumet.

Må bare unskylde det jeg sa i sta, er bedre å si noe enn å la vær.

Kreativt! Stå på!
du viste i hvertfall at du bryr deg :) Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...