Jimmarn Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Slettet, ettersom jeg skjønte er det ikke bare jeg som har dette spørsmålet Endret 26. desember 2006 av DeTrix Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Se bak deg! *løper ut av tråden* Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ikke flere av disse trådene... Please! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) WII ftw ms og xbox er the underdog som jeg har plassert i min"hope they fail tragicly column" Endret 26. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
dracula Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvorfor lurer du egentlig på dette? Og hvordan kan man avgjøre hvilken konsoll som er best? Alt avhenger jo av hvilke type spill du liker, dermed er det vel ingen andre enn nettopp deg som kan avgjøre hvilke konsoll som passer deg best. Om du syns at wii er best så er jo det veldig fint for deg, siden jeg antar at du eier den. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 WII ftw ms og xbox er the underdog som jeg har plassert i min"hope they fail tragicly column" 7580805[/snapback] Jeg er litt lei av at du disser xbox fanboy. Begynner å bli litt lei av dette... Vær så vennlig å bli litt mere nøytral. Hvis du ikke likte tråden jeg starta i går om bildekvalitets sammenligninga av xbox 360 og PS3, så skal du merke deg at jeg eier faktisk en PS2 og liker den Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Hvorfor lurer du egentlig på dette? Og hvordan kan man avgjøre hvilken konsoll som er best? Alt avhenger jo av hvilke type spill du liker, dermed er det vel ingen andre enn nettopp deg som kan avgjøre hvilke konsoll som passer deg best. Om du syns at wii er best så er jo det veldig fint for deg, siden jeg antar at du eier den. 7580882[/snapback] Bare lurer på andres mening... hvilken konsoll som er på topplisten av det norske folk lol Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) anolop Jeg er litt lei av at du disser xbox fanboy. cry.gif Begynner å bli litt lei av dette... Vær så vennlig å bli litt mere nøytral. Hvis du ikke likte tråden jeg starta i går om bildekvalitets sammenligninga av xbox 360 og PS3, så skal du merke deg at jeg eier faktisk en PS2 og liker den thumbup.gif likte tråden din jeg skiftet mening når gt-hd bilder kom inn i tråden Endret 26. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
dracula Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hva er det som gjør deg til sony fanboy? Hvilke spill er det som gjør deg til sony fanboy? Bare spør av ren nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 IBTL Xbox ftw, selv om det er microsoft. Bedre grafikk, bedre lyd, bedre kontroller, større utbygningsmuligheter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hva er det som gjør deg til sony fanboy? Hvilke spill er det som gjør deg til sony fanboy? Bare spør av ren nysgjerrighet. 7581000[/snapback] PSX entret livet hans når han var 4 år, enkelt og greitt Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) nei si det dracula digger tekken og gt og jeg fikk jo playstation til jul i 95 det er sikkert også en grunn pluss at jeg synes ps kontrollen generelt er en veldig god kontroll feels great to play on a playstation of any type and model. det bare ble sånn Endret 26. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
dracula Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg pleide å være en fanboy selv, helt til jeg ble voksen, og oppdaget hvor mange knall bra spill jeg gikk glipp av pga tullet jeg holdt på med. Det vil forhåpentligvis skje deg også. Hadde jeg vært deg så hadde jeg begynt ved å skaffe meg en billig brukt xbox og en brukt GC, også satt meg ned og nytet Ninja Gaiden og Eternal Darkness. Også er det bare å fortsette derfra. PS, Playstation kontrolleren er jo basert på SNES kontrolleren Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Trådstarter har sletta første innlegg, og tråden stengast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg