Gå til innhold

Wii eller Xbox

Jimmarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor lurer du egentlig på dette? Og hvordan kan man avgjøre hvilken konsoll som er best? Alt avhenger jo av hvilke type spill du liker, dermed er det vel ingen andre enn nettopp deg som kan avgjøre hvilke konsoll som passer deg best.

Om du syns at wii er best så er jo det veldig fint for deg, siden jeg antar at du eier den.

Lenke til kommentar
WII  ftw 

ms og xbox er the underdog  som jeg har plassert i min"hope they fail tragicly column"

7580805[/snapback]

Jeg er litt lei av at du disser xbox fanboy. :cry: Begynner å bli litt lei av dette... Vær så vennlig å bli litt mere nøytral. Hvis du ikke likte tråden jeg starta i går om bildekvalitets sammenligninga av xbox 360 og PS3, så skal du merke deg at jeg eier faktisk en PS2 og liker den :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor lurer du egentlig på dette? Og hvordan kan man avgjøre hvilken konsoll som er best? Alt avhenger jo av hvilke type spill du liker, dermed er det vel ingen andre enn nettopp deg som kan avgjøre hvilke konsoll som passer deg best.

Om du syns at wii er best så er jo det veldig fint for deg, siden jeg antar at du eier den.

7580882[/snapback]

Bare lurer på andres mening... hvilken konsoll som er på topplisten av det norske folk :p lol

Lenke til kommentar
anolop Jeg er litt lei av at du disser xbox fanboy. cry.gif Begynner å bli litt lei av dette... Vær så vennlig å bli litt mere nøytral. Hvis du ikke likte tråden jeg starta i går om bildekvalitets sammenligninga av xbox 360 og PS3, så skal du merke deg at jeg eier faktisk en PS2 og liker den thumbup.gif

likte tråden din jeg skiftet mening når gt-hd bilder kom inn i tråden

Endret av fanboy
Lenke til kommentar

nei si det dracula digger tekken og gt og jeg fikk jo playstation til jul i 95 det er sikkert også en grunn pluss at jeg synes ps kontrollen generelt er en veldig god kontroll

feels great to play on a playstation of any type and model. det bare ble sånn

Endret av fanboy
Lenke til kommentar

Jeg pleide å være en fanboy selv, helt til jeg ble voksen, og oppdaget hvor mange knall bra spill jeg gikk glipp av pga tullet jeg holdt på med. Det vil forhåpentligvis skje deg også. :)

Hadde jeg vært deg så hadde jeg begynt ved å skaffe meg en billig brukt xbox og en brukt GC, også satt meg ned og nytet Ninja Gaiden og Eternal Darkness. Også er det bare å fortsette derfra.

PS, Playstation kontrolleren er jo basert på SNES kontrolleren ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...