Martin-sama Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Hvordan er en PSU bedre? Er den mer støyfri? Man merker vel ikke så mye forskjellig på PSU'er? - Martin Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 En PSU kan være bedre på veldig mange områder, støy som du nevner er ett av de. Strømmen de leverer til komponentene varierer også veldig mye, hvis PSU'en gir fra seg ett høyt "peak" vil det sansyneligvis føre til flere døde komponenter. PSU'en er en av de viktigste delene i en datamaskin, som man gjerne tar med seg videre fra maskin til maskin så det burde være en kvalitetsstrømforsyning som f.eks MIST. ~ Medion Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har god erfaring med Chieftec 620W. Den koster like mye som MIST, men så følger det med kabler. 560W versjonen er vel helt lik, bare med lys og 5-6A mindre på 12V railene til sammen. Den kan du forresten få med modulære kabler, selvfølgelig inkludert. Tror nok du må regne med å bruke minst 6-700kr på en PSU, litt avhengig av resten av systemet så klart... Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Her har du sidevinduer til Lian LI kabinetter.. Er ikke sikker på om de har det til v3'en. http://www.microplex.no/category.aspx?cat=307&mcat=c307 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 De går ikke ann å bruke sammen med viften som står ved sidedøren. Alle de dørene er tette, man må ha perforeringer i døren, og de må være på riktig sted. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Ok, da må jeg vel bruke litt penger på PSU også da Jeg går nok for V3 selv om det ikke har sidevendu, men hvis det er mulig å få det, ville det vært veldig fint. Ja, den har jo vifte i siden, så de standard Lian Li vinduene passer vel ikke.. Men det finnes vel noen vinduer som passer til V3 også, men perforeringer? - Martin Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hva med sunbeam? Her! Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har et Nexus Breeze Kabinett, m/500W Strømforsyning koster det 1698 på Komplett. Stillegående og ser bra ut http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312199 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Sunbeam likte jeg ikke helt designet på. Og jeg kjøper heller det Lian Li kabinettet jeg har snakket om, enn Nexus Breeze. Hvis jeg skal kjøpe et annet kabinett må det ha like god kjøling, være like lydløst som Lian Li PC7 Scand V3, og ha sidevindu. Lenke til kommentar
gsp Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har også Nexus Breeze kabinett m 500w psu, Det er ikke like stillegående som det hevdes, og er veldig tungvint å jobbe med. Skal bytte det ut med Lian Li pcv1100bplusII. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Når jeg fikk kabinettet mitt så jeg i "brosjyren" som fulgte med at det finnes sidedør med vindu og perforeringer til Lian Li PC7 serien. Delnummeret er: W-75AP eller W-75BP AP er hvitt, BP er svart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå