kesse Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Ser etter en ultraportabel laptop som primært skal brukes til skolebruk. Er på jakt etter en 12" eller 13". Har sett en del på Macbook, men vil gjerne se noen alternativer til denne. Kan noen komme med et par forslag?? Info: Maks 13" Fin til skolebruk Minst 60GB harddisk Gjerne 2kjerners prosessor Maks 10.000, men gjerne under ! Endret 26. desember 2006 av kesse Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 I den prisklassen er det vel bare FSC Amilo pro V3205? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Vurderte også Mac, men endte opp på Amilo Pro V3205. Fornøyd med det. Litt stripping så havner vel også Dell sin M1210 ned under ønsket pris. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Synes den Amiloen ser ganske så bra ut! Fin pris på den også..! Hvordan er batteriet? Er det stor forskjell på Core Duo og Core 2 duo?? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Batteriet er sånn middels. Mitt dropper etter rett opp mot 4 timer skriving. 3++ når jeg kjører mye andre tjenester (web/mysql/P2P-server). Core Duo mangler 64-bit støtte og ligger nok noen % under C2D i regneytelse, men de har samme sokkel og strømsparingsfunksjoner. Bestilte min Vista upgrade som 32-bit (kr 133 ). Lokket virker litt tynt, så jeg er litt forsiktig med det. 3 luftinntak under på høyre side, så den må balanseres litt for bruk i fanget. Ellers bare positivt - lett, 4 usb, optisk lyd ut, dvi osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå