Jakoozie Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg skal legge en kabel inn til rommet mitt som jeg skal bruke vekselvis til xbox 360 og Wii. Det jeg lurer på er, bruker 360en og Wii'en samme type internett kabel? Og er det mulig at jeg kan splitte kabelen på rommet mitt, sånn at jeg leder en kabel inn, men at jeg kjøper noen korte ledninger, en som går til xboxen og en til Wii? (En splitter elns) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 X360 og Wii bruker vel samme standar som PC, CAT-5 kabel. Nå må du jo ha en dongle for å få kabel på Wiien, vet ikke om du får tak i det. Men en "splitter" kalles og en Switch/HUB. Led en kabel til en switch og ta 2 kabler derfra, 1 til X360 og en til Wiien. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Ja. Er klar over jeg trenger en USB omformer ting. Det skal skaffes. Så hvis jeg går inn i en butikk å sier at jeg skal ha en 5 meters internettkobling, da er den jeg får kompatibel med 360 og Wii. Eller må jeg spørre om CAT-5 kabel. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ja. Er klar over jeg trenger en USB omformer ting. Det skal skaffes. Så hvis jeg går inn i en butikk å sier at jeg skal ha en 5 meters internettkobling, da er den jeg får kompatibel med 360 og Wii. Eller må jeg spørre om CAT-5 kabel. 7580761[/snapback] Si CAT-5 eller nettverkskabel Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Ja. Er klar over jeg trenger en USB omformer ting. Det skal skaffes. Så hvis jeg går inn i en butikk å sier at jeg skal ha en 5 meters internettkobling, da er den jeg får kompatibel med 360 og Wii. Eller må jeg spørre om CAT-5 kabel. 7580761[/snapback] Si CAT-5 eller nettverkskabel 7580784[/snapback] Kommer ann på hvilken butikk du går inn på, går du på elkjøp, bruk nettverkskabel ordet. Jeg spurte etter en CAT-5 kabel på Elkjøp og fikk dette blikket fra selgeren: Endret 26. desember 2006 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå