Gå til innhold

Windows Vista MEGET dyr?

Abnorm

Anbefalte innlegg

Men nå skal jeg kjøpe et operativsystem som jeg kanskje skal ha i tre til fire år, avhengi av når det kommer ny.

Velger å tro at 64bit vil være det som alle har når det har gått en stund, regner også med når Vista 64bit har kommet i salg for de private, vil driverne følge etter ganske raskt.

Så derfor går jeg for 64bit med det samme, jeg har ikke råd til å kjøpe 32bit til 4500,- for så å kjøpe 65bit til nye 4500.-.

7599048[/snapback]

Kjøper du Retail-boksen vil du få med begge versjonene (32-bit og 64-bit) på hver sin plate...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Men nå skal jeg kjøpe et operativsystem som jeg kanskje skal ha i tre til fire år, avhengi av når det kommer ny.

Velger å tro at 64bit vil være det som alle har når det har gått en stund, regner også med når Vista 64bit har kommet i salg for de private, vil driverne følge etter ganske raskt.

Så derfor går jeg for 64bit med det samme, jeg har ikke råd til å kjøpe 32bit til 4500,- for så å kjøpe 65bit til nye 4500.-.

7599048[/snapback]

Kjøper du Retail-boksen vil du få med begge versjonene (32-bit og 64-bit) på hver sin plate...

7603995[/snapback]

Sikker på dette?

Fant denne siden: Windows Vista – Order Now!

I Norske kroner skulle da Windows Vista Ultimate koste omtrent 3200,- (ikke 4500,- som flere nettbutikker annonserer)

Å ettersom det ikke står hvilken dette er (32 eller64-bit), så er det kanskje som du sier. Begge følger med?

Lenke til kommentar
http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=r:...1150811;c:36276

Dette kan da ikke være riktig? 351,- for engelsk Vista Ultimat 64 bit?

7682415[/snapback]

Vet ikke helt hva dette er, men det er ikke selve programmet. Ser det står Kit.

Har også sett en XP kit til rundt 2-300,- Dette er heller ikke programmet, men hva det er har jeg ikke noe svar på desverre.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...