Gå til innhold

Vannavkjøling hjelp

Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe meg med å velge et vannavkjølings sett.

Er helt ny i dette og er ikke ute etter noe form for overklokking bare et stille system, også penger er en faktor her siden jeg ikke har så veldig mye av dette.

har en amd cpu og et gf4 ti4400.

et annet spørsmål.. Visst jeg har forstått det riktig så leder ikke destillert vann strøm noe serlig og at dette egner seg i vannanlegg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når det gjelder sett så er vel AMD Magnum 390 WaterKit et godt valg men radiator følger ikke med den må du kjøpe selv på f.eks 3dfxcool.no eller microplex.no, når det gjelder destillert vann så vil det alltid lede noe strøm så jeg ville helst ikke hatt en lekkasje, søk på vannkjøling i forumet hvis det er noe mer du lurer på.

ps.hvis du skal ha kjøler til grafkortet må du kjøpe denne og. håper inlegget mitt hjalp litt da?

Lenke til kommentar

pass på å bruke 12" sett eller større. Det blir ofte så stor motstand i 8mm anlegg at pumpa begynner å bråke.

kjøp radiator på knoksen og nvkool kjølesett med aquabee pumpe hos netconnection.no

Har du råd vil sansynligvis termaltake sitt sett være greiest. Da vet du at alle dimensjoner passer. Tank løsningen er også genial.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-22 23:37, skrev eatshorts:

pass på å bruke 12" sett eller større. Det blir ofte så stor motstand i 8mm anlegg at pumpa begynner å bråke.

kjøp radiator på knoksen og nvkool kjølesett med aquabee pumpe hos netconnection.no

Har du råd vil sansynligvis termaltake sitt sett være greiest. Da vet du at alle dimensjoner passer. Tank løsningen er også genial.

Tull og tøys eatshorts!

Det fungerer helt greit med 3/8" slanger! 1/2" slanger og nipler blir unødvendig grove, rett og slett overkill! :razz:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...