Gå til innhold

Samsung D600e eller en ny prossessor ?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei!

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en Samsung D600e til 1000,- eller om jeg skal kjøpe en ny prossessor? Samsungen funker helt fint, og i tillegg følger det med lader, kabler og muligens minnekort. Visst ikke tenkte jeg på å kjøpe en Prosessor

Hva tror dere ? Og hva passer til hovedkortet mitt på dataen?

48d80lf.jpg

Så ut ifra system informasjonen, hva kan hovedkortet mitt klare ? Jo høyere jo bedre såklart :D Men det til 5000,- har jeg ikke sjangs på nå.. :hrm:

Men hva velger jeg? Mobil eller prossessor ? Og visst prossessor, isåfall hvilken ? Ut ifra hva hovedkortet klarer. Visst den ikke klarer noe av det som er i den kategorien, :confused: så om dere kan finne ett annet som passer og som er fra 2,4 til 2,7 ? :D Også kan den ikke koste 5000,- og sånt, tenkte mer på noe rundt tusen lappen :D

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke uttrykke meg for mye om denne saken, men jeg tror ikke at Amobil er det rette stedet å spørre om sånne prosessorgreier. Slev har jeg ikke piling på data :!:

Uansett, D600 begynner jo å bli noe utdatert da, så jeg ville kanskje kjøpt en bedre telefon hvis dette er noe du absolutt vil ha, eller kjøpt den prosessor-tingen om telefon ikke er så viktig. Tror ikke andre enn deg selv kan ta stilling til akkurat det valget ;)

God jul og godt nyttår :)

MVH

Tinki Winki

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg skal ikke uttrykke meg for mye om denne saken, men jeg tror ikke at Amobil er det rette stedet å spørre om sånne prosessorgreier. Slev har jeg ikke piling på data  :!:

Uansett, D600 begynner jo å bli noe utdatert da, så jeg ville kanskje kjøpt en bedre telefon hvis dette er noe du absolutt vil ha, eller kjøpt den prosessor-tingen om telefon ikke er så viktig. Tror ikke andre enn deg selv kan ta stilling til akkurat det valget  ;) 

God jul og godt nyttår  :)

MVH

Tinki Winki

7580489[/snapback]

Takker for svar :D

Valgte å kjøpe telefonen jeg :love:

Kan jo selge SE telefonen da :D

Ha ett godt nytt år! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...