Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei! Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en Samsung D600e til 1000,- eller om jeg skal kjøpe en ny prossessor? Samsungen funker helt fint, og i tillegg følger det med lader, kabler og muligens minnekort. Visst ikke tenkte jeg på å kjøpe en Prosessor Hva tror dere ? Og hva passer til hovedkortet mitt på dataen? Så ut ifra system informasjonen, hva kan hovedkortet mitt klare ? Jo høyere jo bedre såklart Men det til 5000,- har jeg ikke sjangs på nå.. Men hva velger jeg? Mobil eller prossessor ? Og visst prossessor, isåfall hvilken ? Ut ifra hva hovedkortet klarer. Visst den ikke klarer noe av det som er i den kategorien, så om dere kan finne ett annet som passer og som er fra 2,4 til 2,7 ? Også kan den ikke koste 5000,- og sånt, tenkte mer på noe rundt tusen lappen Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Takker så meget for alle svar.. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg skal ikke uttrykke meg for mye om denne saken, men jeg tror ikke at Amobil er det rette stedet å spørre om sånne prosessorgreier. Slev har jeg ikke piling på data :!: Uansett, D600 begynner jo å bli noe utdatert da, så jeg ville kanskje kjøpt en bedre telefon hvis dette er noe du absolutt vil ha, eller kjøpt den prosessor-tingen om telefon ikke er så viktig. Tror ikke andre enn deg selv kan ta stilling til akkurat det valget God jul og godt nyttår MVH Tinki Winki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg skal ikke uttrykke meg for mye om denne saken, men jeg tror ikke at Amobil er det rette stedet å spørre om sånne prosessorgreier. Slev har jeg ikke piling på data :!: Uansett, D600 begynner jo å bli noe utdatert da, så jeg ville kanskje kjøpt en bedre telefon hvis dette er noe du absolutt vil ha, eller kjøpt den prosessor-tingen om telefon ikke er så viktig. Tror ikke andre enn deg selv kan ta stilling til akkurat det valget God jul og godt nyttår MVH Tinki Winki 7580489[/snapback] Takker for svar Valgte å kjøpe telefonen jeg Kan jo selge SE telefonen da Ha ett godt nytt år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå