DementedAlbino Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Treger minnekort til mitt F30, så lurer da på om noen kan hjelpe meg med hvilket kort som trengs. Tenkte et kort rundt 1 GB, og gjerne ikke det dyreste som er å få tak i. Ser her i prisguiden at der er tre forskjellige typer, så da står jeg straks fast med hvilken av de jeg trenger til mitt kamera. Så håper da noe kan si meg hvilket kort jeg trenger, samt hvor jeg enkelt og greit kan kjøpe det. Mener jeg har hørt noe snakk om en omformer når det kommer til minnekort til dette kameraet, stemmer dette og vil det være veien å gå? Lurer også på om dere har noen gode tips når det gjelder dette kameraet, noe jeg bør være oppmerksom på, eventuelt ting som vil gjøre ting litt enklere? Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Mulig mange vet det, men jeg gjør ikke så derfor spør jeg: Hva slags merke er dette? Kameraet altså... EDIT: Det er vel snakk om et Fuji-kamera. Da skal du jo ha xD type M. Skal du ha 1GB har du de fra cirka 300 og oppover, men kommer jo litt porto i tillegg på nett. Tror du med fordel kan sjekke ut hva elektrobutikker eller fotobutikker skal ha, da det kan bli like billig og raskere levert. Endret 26. desember 2006 av ExizHW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå