MiSP Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg vil gjette på at han bruker en mod à la Kobu's Character Advancement System, eller AF Levelling mod. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg vil gjette på at han bruker en mod à la Kobu's Character Advancement System, eller AF Levelling mod. 7701895[/snapback] Det stemmer . Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 dette må dere uttdype Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Hva som er major skills styrer *når* du levler opp(du må øke major skills med tilsammen 10 poeng). Hvor mange poeng du får på hver styres av hvor mange skill økninger du har hatt tilsammen siden sist gang du levlet opp. Det er mulig å få så lite som +5 totalt hvis du bare har trent major skills. Hvis du har tatt den helt ut andre veien kan du få +5 i nesten alt men akkurat det er rimelig bortkastet siden du bare kan øke 3 attributter per level. Intelligence styrer alchemy, conjuration og mysticism. Conjuration er kanskje den enkleste, kjøp et "bound dagger" spell og bruk det mens du reiser fra A til B. 7697499[/snapback] hvor mange gang må jeg få beskjed økt Conjuration for og få 5+ på intellegenceved lvl up? Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) hvor mange gang må jeg få beskjed økt Conjuration for og få 5+ på intellegenceved lvl up? 7702814[/snapback] du bør skjekke dette: LINK Endret 12. januar 2007 av Artificin Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 hvor mange gang må jeg få beskjed økt Conjuration for og få 5+ på intellegenceved lvl up? 7702814[/snapback] 10 ganger. Hvert skill point er verdt +0.5 når du levler opp, husker ikke i farta om det rundes av opp eller ned. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 hvor mange gang må jeg få beskjed økt Conjuration for og få 5+ på intellegenceved lvl up? 7702814[/snapback] Last heller ned en level mod så slipper du å tenke på det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå