leifeinar Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 runda spillet som "fighter" savna og bruke heftig magi... lagd ny caracter nå. darkelf, født i the mage. og destruction som major skill.... har nå som level 1 123 i magica. kan jeg øke dette? har akkurat kommet ut i friluft så kan godt begynne igjenn. hvis det er noen forandringer jeg kan gjøre for og få mere magica er tross allt spells som koster over 700 mana points har lyst og bruke sværdet også Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Spells koster mindre jo bedre du er å kaste dem. Og for å få mer magicka, så må du få opp enten Intelligence eller Willpower, tror det er Willpower. En av dem øker mengden magicka, og den andre øker hvor fort du får den igjen (regeneration rate). Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 det hadde jeg fått med meg. tenkte mest på og lage en caracter som hadde størst mulig potensiale til og bli powerfull. alltså de optimale settings for og få mest mulig magica uti spillet. som fighter hadde jeg masse inteligence, men pga feil birthsigng, rase osv ble det ikke noe futt Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvis du vil ha maks magica i lvl 1, må du enten velge breton eller high elf. Disse klassene er best med magi. Selv foretrekker jeg breton pga. de har pluss på alle magi-skillsene. Forøvrig øker intelligence magicka og willpower øker regenerationen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvis du vil ha maks magica i lvl 1, må du enten velge breton eller high elf. Disse klassene er best med magi. Selv foretrekker jeg breton pga. de har pluss på alle magi-skillsene. Forøvrig øker intelligence magicka og willpower øker regenerationen. 7581339[/snapback] high elf og breton er ikke forsjellige klasser, de er raser Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) for og spørre litt mere tydelig: hvordan skal den beste magiker se ut.... hvilket birthsign? hvilken rase? det ultimate oppsett? men har som sagt lyst og ha litt fighter egenskaper. blade osv. men det må gå minst mulig utover magi. dark elf skal være rå på destruction etter det jeg forstår Hvis du vil ha maks magica i lvl 1 vill ha max igjennom hele spillet Endret 26. desember 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Vel - velg major skills som i hovedsak dreier seg om magi, og fokusér på å trene opp skills som styrer Intelligence for å få mer magicka. Nesten alle magiskills styrer enten Willpower eller Intelligence, så du kan egentlig ikke ta feil (Willpower er også viktig). Det er ikke noen guide for det ultimate oppsettet, sorry. Men jeg har hørt at hvis du skal seriøst satse på magi, kan det være lurt å bruke en mod som heter Mighty Magick. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Men jeg har hørt at hvis du skal seriøst satse på magi, kan det være lurt å bruke en mod som heter Mighty Magick. 7583519[/snapback] Link: http://tessource.net/files/file.php?id=5746 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Jeg skal prøve å lage en oppskrift på den ultimate magen nå . Rase: High Elf Birthsign: Apprentice Major skills: Alle magi skillene. Class: Mage Kjønn: Dame Når du levler er det veldig viktig å komme opp i Intelligence og Willpower. Endurance er også veldig viktig å komme opp i. Hvis du velger dette oppsettet kommer magi til å skade characteren din veldig mye og derfor er det lurt å enchante Apsorb Spell på noe du har på deg og er også lurt å enchante shield på noe du har på deg. Det er veldig lurt å bli god i Alchemy så du kan lage masse potions som er veldig bra å ha. Det eneste våpenet du bør bruke er en enchantet dagger siden den slår raskt og da vil den du slår få mye magi på seg. Bruk heller ikke noen form for armour siden det vil gjøre så du ikke får så god Spell Effectism som gjør at dine spells ikke vil bli så kraftige. Hvis du lager en character som jeg har skrevet så vil du få så mye macicka som du kan få, men du vil også være veldig svak mot magi. Endret 27. desember 2006 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 for og spørre litt mere tydelig: hvordan skal den beste magiker se ut.... hvilket birthsign? hvilken rase? det ultimate oppsett? men har som sagt lyst og ha litt fighter egenskaper. blade osv. men det må gå minst mulig utover magi. Du kan desverre ikke få i pose og sekk da du vil ende opp med en svakere karakter enn gjennomsnittet. Veien å gå er kanskje Breton/Dark elf --> The Mage --> Battlemage. Lenke til kommentar
Hakoon Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Har selv en lvl 45 dark elf... har hatt en del andre characters oxo... han har de følgende major skillsene: Heavy armor Alchemy Alteration Conjuration Destruction Mysticism Restoration Han er født under the lady Dette var en ganske genial pakke... hvis du bruker en del tid på å trene(type sloss med dagger eller noe sånnt) Har riktig nok ikke så mye magicka men det trengs ikke... Endret 30. desember 2006 av Hakoon Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Willpower+ Strength og Breton funket fett for meg ihvertfall Såvidt jeg husker regener willpower fatigue også. Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Prøv å være en Breton Spellsword under stjernetegnet The lady. Da får du en karkater med blade, heavy armour og block som fighterskills i tillegg til Alteration, Destruction, Illusion og Restoration. Og hovedatributene er willpower og endurance, så dette er en klasse som både egner seg til slåssing og magi. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 lagde en caracter, spillt litt med han. men ser at jeg ikke har valgt skills som governs intellegence...... så får jo veldig liten økning i magica... hvilke spells er tingen for og øke intellegence? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Økning i magicka får du når du levler opp og velger + på intelligence, uavhengig av hva dine major skills er. Det kan lønne seg å *ikke* ha for mange major skills som styres av magicka siden det blir veldig vanskelig å få +5 når du levler opp da. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 men når jeg ikke har noen major skills som governs intellegence, får jeg heller aldri pluss på den da er det jo bare opp ett poeng pr lvl noe som er litt lite.... trener dendel destruction og bruker mye under kamp. er alltid pluss 3-5 på willpower Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hvis du trener deg opp på skills som er int-skills, selv om de ikke er major skills, vil du allikevel få pluss på int når du levler. Endret 11. januar 2007 av Artificin Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva som er major skills styrer *når* du levler opp(du må øke major skills med tilsammen 10 poeng). Hvor mange poeng du får på hver styres av hvor mange skill økninger du har hatt tilsammen siden sist gang du levlet opp. Det er mulig å få så lite som +5 totalt hvis du bare har trent major skills. Hvis du har tatt den helt ut andre veien kan du få +5 i nesten alt men akkurat det er rimelig bortkastet siden du bare kan øke 3 attributter per level. Intelligence styrer alchemy, conjuration og mysticism. Conjuration er kanskje den enkleste, kjøp et "bound dagger" spell og bruk det mens du reiser fra A til B. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Er glad jeg slipper all planleggingen når jeg levler . Endret 11. januar 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Er glad jeg slipper all planleggingennår jeg levler . 7701463[/snapback] hvordan det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå