LordGraveN Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Da åpner vel butikkene igjen (hverfall elkjøp) og da lurer jeg på. Er det sånn at de har fått inn flere wii?.. og leste at den koster over 3k nå?... håper den ikke koster mere enn 2,7k eller no. og sist men ikke minst, får de inn mange eller er det sånn at de bare har noen få? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Er vel ikke annet å gjøre enn å møte opp i diverse butikker i morra det. Jeg vet jeg skal ta meg en tur til Lefdal på strømmen storsenter. Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) men ingen som vet sikkert at de har (ikke har). Inside info eks? Endret 26. desember 2006 av Dark Soul Lenke til kommentar
dracula Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 men ingen som vet sikkert at de har (ikke har). Inside info eks? 7580038[/snapback] Solgte Free Records Shop alle 90 konsollene de hadde inne på Lørdag (23.12)? Hvis ikke så kan det vel være en fordel å besøke FRS på Egertorget/KJG (tror jeg det var). Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 faan ass... blir så skuffa om jeg ikke får tak i en i morra.... Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 noen som vet hvordna det ligger ann i akershus/oslo område eller? Lurer på om jeg skal statse på at free record shop fortsatt har noen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå