Rover Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 pcn min hopper ut av spill etter ca 50 sek,har prøvd skjermkort og rambrikker i en annen maskin uten at denne maskinen har "tryna". Lurer nå på om det kan være hovedkortet som har fått seg en "trøkk". Har også hørt at med for liten strømforsyning så kan maskinen bli ustabil, stemmer dette? den strømforsyningen jeg har er på 230v. Når den hopper ut av spillene så restarter hele maskinen!!! Kan noen hjelpe meg!!!! Lenke til kommentar
Kanjaro Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvis du har klokket prosessoren kan det være at du har for lav v-core. Er strømforsyningen gammel kan det hjelpe og støvsuge den. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det hadde vært en fordel om vi kunne få vite hva slags utstyr du har i "kassa" før vi kan avgjøre om du har for liten strømforsyning. Test strømforsyningen i en annen maskin med ca likt oppsett hvis du har muligheten til dette! Lenke til kommentar
rondespiret Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 20:48, skrev Rover:den strømforsyningen jeg har er på 230v. 230 Watt? Det er ikke for mye i alle fall... Sier ikke at det er der feilen ligger, men har du en liten strømforsyning kan hovedkortet bli "nervøst" ved høy belastning. Men du skriver alt for lite om hva oppsettet ditt består av, til at det er særlig enkelt å gjette seg frem til feilen.... Lenke til kommentar
fixeren Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 hallo... nytt skjermkort er nok løsningen her du.. mere minne... det løser det hele.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå