jammi Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei! Jeg skal snart til Roma og kanskje frankrike eller belgia, og lurer derfor på hva Wii-prisene ligger på i disse landene (og for så vidt andre også). Blir happy for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Alle de der er EU-land, og da er det vel 250 euro som er prisen, som blir litt over 2000 kroner Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Vet at på kjøpesenterkjeden El Corte Inglés koster Wii €250. Dette er jo et "dyrt" senter... så sammenlignet prisene deres ellers med spaceworld i norge... Så vet jeg jo at spania er litt dyrere enn andre steder i EU når det gjelder elektronikk.. så tror på en pris på rundt 2000,- jeg også Link by-the-way: http://www.elcorteingles.es/videojuegos/co..._id=97574000010 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Vel, han skal jo til Italia og ikke Spania. Så vet ikke helt hvorfor du drar frem det. Men prisene er nok ganske like ja. Spørsmålet er nok mer om du klarer å få tak i en istedefor pris. Ivertfall det problemet her hjemme. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Fikk faktisk med meg det, hehehe.. men vet jo at spania er et EU land + at jeg har bodd der i laaaaaang tid så kanskje de hjelper på... Norge kan man jo hvertfall ikke sammenligne noe med, derfor.. spania... I Spania har de Wii i butikken, en kompis kjøpte rett før jul:p (dro fram spania igjen).. så de har nok det i frankrike etc også... disse landene er jo så store så de får sikkert ekstremt mange konsoller... Men du må vel lete litt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 tror dere det begynner og komme i orden med konsoller uti Mars neste år? slik at man bare kan gå en tur på butikker og der har dem Wii liksom? Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 juPp.. tror nok det ligger en fin pall med wii'er uti mars... men om man får tak i en PS3 i mars er vel høyst usansynlig Lenke til kommentar
jammi Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Når tror dere et prisdrop vil intreffe og hvor mye vil dette sannsynligvis bli på? Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Når det gjelder Wii så tror jeg den dropper i pris ganske fort da den er ganske overpriset her til lands nå.... første dropp til 2200,- og i mars ser vi den vel på elkjøp/siba/lefdal etc for mellom 1898,- til 1998,-... Lenke til kommentar
jammi Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg tror neppe prisen går ned så lenge etterspørselen er så stor som nå. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hva med kanarie-øyene? (Skal en tur dit snart kanskje) Noen som vet om de har den der allerede? Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Kanarøyene så er jeg vel mer tvilsom.. men er jo momsfritt.. så om de har det er det vel billig... men koster jo en del å få ting "shippet" ut der da Etterspørselen er stor, men de pøser jo ut Wii'er på markedet, så tror en prisnedgang vil komme relativt fort... særlig også fordi den er veldig overpriset her til lands + at den ikke koster så sinsykt mye å produsere heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå