elgizmo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 PCn kan plutselig ikke lese CDer lengre. Den bare jobber og jobber uten å få det til. Det rare er at DVDer funker fortsatt helt fint. Noen vært bort i et lignende problem før? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 kan det ha noe med drivere å gjøre? isåfall, hvordan finner jeg nye? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 hmmm.. anyone? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Akkurat det samme skjedde på min Plextor 708. Den var defekt, kjøpte ny. Det er separat laser for CD og DVD, så det kan lett skje at den ene feiler mens den andre virker. Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg bumper tråden i og med at en venn av meg har det samme problemet akkurat nå. Han har prøvd med flere forskjellige CD-rommer, men den leser fremdeles ikke CD-er, bare DVD-er. Den sluttet helt plutselig å lese. All hjelp settes pris på! Endret 14. januar 2007 av Road11 Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Svaret til hårek er vel ikke så dårlig? Og en ny DVD/CD/-leser/skriver koster jo heller ikke all verden... Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Svaret til hårek er vel ikke så dårlig? Og en ny DVD/CD/-leser/skriver koster jo heller ikke all verden... 7714594[/snapback] Som sagt har han prøvd flere andre også, og resultatet har vært det samme. Så det virker som problemet ligger et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå