Nimr0d Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hvilken monitor har du? Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 1. Det stod ved oppstarten: WARNING! FSB/SDRAM Frequency Settings Might be Changed! Please Adjust Your Settings in Setup Meny! 2. Jeg har en SIEMESN NIXDORF skjerm! Desverre så vet jeg ikke noe mere om den utenom hertz i oppløsning og at skjermen kan tilkobles 2 PC sammtidig ved hjelp av uttak bakpå! :sad: Takk Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 1.Det har neppe noe å gjøre med det... 2. Jeg skal lete litt og se hva jeg finner om skjermen din. Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Fant ingen ting om skjermen. For lite info Se litt på forumet til creative om du finner no der... http://no.europe.creative.com/support/foru...rum.asp?foru=32 Lenke til kommentar
norrick Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Denne advarselen du får tyder på at det kan være problemer i BIOS. Prøv med å laste "setups default" hvis du kommer inn i BIOS. Kan være verd et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå