tp88 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Finnes det et program som gjør at jeg kan sende bildemeldinger fra datamaskinen over internett til min Nokia 3510 uten ekstra kostnader? Finnes det i det hele tatt noen muligheter for å overføre bildemeldinger forholdsvis gratis? Går det ant å laste ned bildemeldinger over WAP? Isåfall...i hvilket format skal de være i da? Hvilke program kan jeg bruke for dette? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 WAP, i omgivelsene for den 'wap-generasjonen' du stiller spørsmål om ( både fargemessig og forholdsvis gratis ), krever at mottakeren har en mobil/ skjerm kompatibel med formatet du vil sende, + tilknytta relevant leverandør/ mottaker ? ...eh, jeg avslører uvitenhet, men prøver stille spørsmålet i kurant relieff ( mot coming technologies som muligens eksisterer allerede ) ? ...å sende filer til egen telefon, burde være enkelt - men othervise er formatet delikat tema ? Bruk jpeg med kompresjon, siden gif leverer større filer med færre farger. [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-11-22 21:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå