Gå til innhold

Bilde problem i GoW på ny 360 konsoll

aradov

Anbefalte innlegg

Fikk meg en xbox360 sammen med Gears of War til jul, og når jeg starter opp spillet så er det noen irriterende grønne flekker til høyre på bildet.

La ut 2 bilder som dere kan se:

Bilde 1

Bilde 2

Har testet en del spill på arkade delen og et par demoer, og jeg har ikke det samme problemet der. Synes også maskinen har unormal høy viftestøy, og dvd-drevet bråker ganske mye også, er det normal? Den står vertikalt øverst på tv-benken så jeg regner ikke med at den skal bli så varm.

Håper noen har en idea om hva som er galt, er så frustrerende med slikt når en nettopp har fått seg en ny konsoll :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viftestøyen og dvd-drev støyen er normal, men de frøne flekkene er ikke normalt!

Du får låne et annent eksemplar av GeoW og se om det er plata/spillet det er noe galt med, evt prøve å oppdatere spillet hvist du har boxen på nett!

Edit: du kom før meg der Kewel79!

Endret av mX
Lenke til kommentar

Liten oppdatering:

Var innom butikken med konsollen og testet den der med et annet eksemplar av GoW og en annen TV. Problemet var fortsatt der og det hele endte opp med at det kom noen røde lys rundt power knappen som ikke kan være et godt tegn.

Fikk med meg en ny konsoll hjem som nå fungerer 100%, og den støyer _mye_ mindre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...