aradov Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Fikk meg en xbox360 sammen med Gears of War til jul, og når jeg starter opp spillet så er det noen irriterende grønne flekker til høyre på bildet. La ut 2 bilder som dere kan se: Bilde 1 Bilde 2 Har testet en del spill på arkade delen og et par demoer, og jeg har ikke det samme problemet der. Synes også maskinen har unormal høy viftestøy, og dvd-drevet bråker ganske mye også, er det normal? Den står vertikalt øverst på tv-benken så jeg regner ikke med at den skal bli så varm. Håper noen har en idea om hva som er galt, er så frustrerende med slikt når en nettopp har fått seg en ny konsoll Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 har du koblet til Xbox live og motattt oppdatering av spillet? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) viftestøyen og dvd-drev støyen er normal, men de frøne flekkene er ikke normalt! Du får låne et annent eksemplar av GeoW og se om det er plata/spillet det er noe galt med, evt prøve å oppdatere spillet hvist du har boxen på nett! Edit: du kom før meg der Kewel79! Endret 26. desember 2006 av mX Lenke til kommentar
aradov Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Jepp oppdateringen er installert. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jepp oppdateringen er installert. 7579616[/snapback] hva med å låne et eksemplar av spillet av en kamerat eller no sånt? Lenke til kommentar
aradov Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Får ikke tak i et annet eksemplar før i morgen, så får håpe det ordner seg da. Uansett takk for raske svar Lenke til kommentar
aradov Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Liten oppdatering: Var innom butikken med konsollen og testet den der med et annet eksemplar av GoW og en annen TV. Problemet var fortsatt der og det hele endte opp med at det kom noen røde lys rundt power knappen som ikke kan være et godt tegn. Fikk med meg en ny konsoll hjem som nå fungerer 100%, og den støyer _mye_ mindre. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 høres ut som en feil på konsollen som gjorde at den ble unormalt varm. Lignende flekker kan man få på skjermkort som man overklokker. Høres også slik ut siden viftene laget mere støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå