Gå til innhold

Abit kn8 ultra 2 ghz hypertransport?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde KN8 Ultra for en stund siden,og mener den hadde 2Ghz system bus. Har KN8 SLI utgaven liggende og den er ihvertfallpå 2Ghz ifølge manualen.

EDIT : KN8 Ultra er et veldig stabilt kort,og overklokking var aldri noe problem for meg med det kortet.

Endret av FTVitraL_
Lenke til kommentar
tror ikke det ryker men hvis det ikke takler det så booter den vel ikke... er jo tross alt bare en øking i frekvens (bare og bare :p ) ikke noe mere volt eller noe.

Btw: fraskriver meg alt ansvar for din hardware :p

Bountyhunter

7589895[/snapback]

var engang jeg skrudde fsb til 250 uten og gjøre noe annet da ville den ikke boote, men vet ikke om det var ht sin feil eller ikke ;)

Lenke til kommentar
var engang jeg skrudde fsb til 250 uten og gjøre noe annet da ville den ikke boote, men vet ikke om det var ht sin feil eller ikke  ;)

7590111[/snapback]

Helt sikkert minnet ditt som stoppet deg der. Sett minnet manuelt til 333Mhz og så øker du FSB.Og ved så høy FSB bør du sette HT fra auto og ned til 4 eller 3 i samme slengen for bedre stabilitet.

Lenke til kommentar
var engang jeg skrudde fsb til 250 uten og gjøre noe annet da ville den ikke boote, men vet ikke om det var ht sin feil eller ikke  ;)

7590111[/snapback]

Helt sikkert minnet ditt som stoppet deg der. Sett minnet manuelt til 333Mhz og så øker du FSB.Og ved så høy FSB bør du sette HT fra auto og ned til 4 eller 3 i samme slengen for bedre stabilitet.

7601382[/snapback]

trodde kanskje ht kunne stå på 5 siden jeg har 2ghz ht?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...