computer_PRO Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 HEi, har en bærbar Compaq Presario 1525EA som jeg har et problem med, når jeg spiller Battlefield 1942 går det helt perfekt di første 8-10 sekundene så hakker det igjen å FP`n går helt ned til 2,5. Så etter ca 1 min med hakking løser det seg igjen å bilde hakker absolutt ingenting. Er dette et driver problem? Hva skal jeg gjøre? Skremkortet er forresten ATI IGP 340M med 64 mb... MVH Lenke til kommentar
Changis Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Skjermkortet (som foroevrig ikke er noe saerlig aa skryte av i slike spill) blir kanskje for varmt? skjer dette i alle spill? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 det er nok pga sidevekslingsfil, at minne blir fullt og begynner å bruke harddisken Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 jo, kan jo hende det blir for varmt, skjer ikke i alle spill nei, spill som Return to castle wolfenstein hakker ikke i det hele tatt....Sidevekslingsfilen ja...kan man ikke endre størrelsen på den? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 det hjelper ikke, maskinen vil uansett lagge litt viss den må bruke sideveksling. få deg mer minne eller raskere harddisk, det vil hjelpe (annbefaler ikke det siste). Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Trodde ikke Battlefield 1942 krevde så veldig mye minne siden jeg har godt over 700mb siden det bare krever 128....men maskinen deler minne med skjermkortet...også er jo windows en minnesluker da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå