smigel Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 hei.. har en Plextor PX-716A DVD-Brenner i min Pc.....nå i det siste har jeg møtt på et problem... når jeg brenner dvder uansett hva det skulle vere(data disc, dvd video disc, etc) så virker det som han brenner helt normal.....hastigheten virker rett....alt virker som det skal.... men når jeg skal prøve den ferdigbrente DVDen så virker den tom for alle slags dvd spillere PCer og Xboxer etc.... hjelp? takk på forhånd Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Er den tom på den samme pcen også? Hvis den er det så "brenner" du med simulering virker det som. Se om du har huket av noe om simulering. Og, kanskje endre tittel til tråden litt, sa meg ikke så mye om hva jeg ville finne her inne. edit: Kan også hende at hvis du har informasjon på platen på maskinen du brenner på, så har du et medium som ikke kan leses av andre spillere. I så fall test andre type plater Endret 26. desember 2006 av zeltex Lenke til kommentar
smigel Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Er den tom på den samme pcen også? Hvis det er det så "brenner" du med simulering virker det som. Se om du har huket av noe om simulering. Og, kanskje endre tittel til tråden litt, sa meg ikke så mye om hva jeg ville finne her inne. 7579172[/snapback] den er "tom" overalt....men om jeg ser på selve DVDen så kan jeg se at noe er skrevet på den....men kan se ut som noe er skrevet dypere enn annet. ingen simulering her nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå