mclp- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Jeg kjedet meg en dag, så jeg stakk ned i studioet på skolen å knipset noen bilder. Har brukt Nikon D70s. Dette bildet SKAL være utbrent, men jeg ser nå at jeg kansje burde brenne det andre veien. Håret faller liksom ned i intet. Men det er vel smak å behag. Dette bildet var til en poster vi laget på skolen. Et bilde jeg er ganske fornøyd med. Prøvde også i s/v, men funket heller dårlig. Dette bildet var vel egentlig mest en test, men med den slørede effekten, så syntes jeg det ble ok. det skal være så mørkt, venstre øye skal forsvinne. så folk vet Feedback ønskes. Endret 26. desember 2006 av mclp- Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Første var veldig stilig Det likte jeg godt. Eneste var fjeset, var veldig creepy liksom. Minner meg om en eller annen skrekkfilm, hu mangler bare blod nedover munnen Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Takk for feed Flere? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg holdt på å si at siste bildet var fint.. Men blir jo litt feil. Synes det var et bra bilde. Som viser utrolig mange følelser. Der fanget du det bra. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 233 som har sett på innlegget og 2 svar? haha Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Heller det enn når du skal selge noe. For å ta et eksempel så selger jeg iHome på bruktmarkedet til hw.no. 30 visninger = 0 bud. Så heller mange visninger her. Ta det som et kompliment. Folk vil se, men har ikke noe å si.. For de var så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå