h3nRIk Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hallo! Tiden er inne for å lage en halo2 montage. Jeg bruker bærbar pc, så jeg trenger et eksternt kort. Jeg fant noen tutorlials på nett, men ble litt forvirret. - Etter dette bildet, skulle jeg visst trenge en splitter, advanced AV, s-vid kavel osv. Hvorfor så mye rot? Trodde man enkelt satte inn de tre kablene(den gule,røde,hvite) i front på tv`en? For så å stille inn kortet på f.eks AV 2? - Forslag til oppsett?(hvilket kort osv.) De som har drevet opptak, kan dere si meg deres oppsett? Takker for all hjelp! Om det har noe å si, jeg har xbox 1. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) hei, har Hauppauge WINTV-PVR USB 2.0.. dette virker bra hittil og kvaliteten blir noe ala dette. Filmene blir lagret i mpeg, så den der er convertet til wmv. jeg bruker kompositt inn i tven, en scart-out med kompositt til det eksterne kortet.. (prøvde med s-video, men da ble det bare svart-hvitt). eneste tingen er at det IKKE STØTTER pal-60, men det er jo bare få spill som krever dette (godt mulig dette er et driverproblem, så kan hende det kan fikses.. finner ikke ut av det 100% sikkert Endret 26. desember 2006 av Pater Lenke til kommentar
h3nRIk Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Tusen takk, da ble det ikke tvil om hva kort jeg skulle kjøpe! Men, lurer fortsatt på det med tilkoblingen...Kunne noen utdype det litt mer? Kanskje noen flere tips til kort. Takker så mye for hjelp! Endret 26. desember 2006 av h3nRIk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå