Gå til innhold

Madonna blir regissør?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt hvorfor så mange kjendiser tror de klarer alt mulig annet enn det som gjorde de kjent. Vi så jo hvor flinke Mariah Carey og Britney Spears var som skuespillere.

7585862[/snapback]

Det gikk da greit i Bodyguard. :wee:

Uansett, en potensiell drittfilm fra eller til gjør vel ingen ting. Kanskje ho får litt hjelp av en Guy Richie i storform?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor så mange kjendiser tror de klarer alt mulig annet enn det som gjorde de kjent. Vi så jo hvor flinke Mariah Carey og Britney Spears var som skuespillere.

7585862[/snapback]

Madonna har da hatt mer suksess som skuespiller enn Mariah Carey og Britney Spears tilsammen.. så jeg kan umulig tenke meg at dette blir skikkelig elendig.

Lenke til kommentar

Slike ting er standard. Uansett hvor dårlig filmen blir håver de vel inn med penger uansett bare på grunn av navnet. Artig å se hvordan slike kjendiser flyter på navnet sitt. Var det ikke snakk om at Olsen Twins også skulle bli vokalister nå? Kanskje de har blitt det allerede for alt jeg vet. :ermm:

Lenke til kommentar

Olsen Twins har vel gitt ut endel CDer allerede...iallefall fra de var små...

hmm, madonna har jo vært en ikke helt forfærdelig skuespiller tidligere. Om det gjør henne til en mer egnet regissør er vel heller uvisst, men jeg har iallefall mer tro på den dama enn mange andre som har foregrenet seg ut fra musikken...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Selv om Madonna ikke er en stor skuespiller så er hun dronning av pop. Og når man har drevet med musikk i mange år, kan man gå lei. Dermed fant hun ut at hu har pengene til å lage en film, dermed skal hun lage en KORTFILM om profetene (Jødedommen-Kabbalah). Blir spennede å se om hun lykkes på dette området.

Hun arbeider også i disse dager med et nytt album. Hun fortalte at kodenavnet på albumet var Eden. Da jeg lastet ned den nye sangen hennes "Hey You" fikk jeg et godt inntrykk av hva Eden betyr. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...