mvmnt Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Heisann, jeg er veldig trøtt nå når jeg skriver dette, så unnskyld skrivefeil og kansje at jeg har posta i feil kategori, men prøvde mitt beste. Jeg har spilt World of Warcraft helt siden det kom ut, og siden den gang har jeg hatt crashproblems i det, og bestandig samme erroren, memory could not be read eller written. Plutselig forsvinner problemet, i en av patchene til blizzard, og crashene kunne komme engang iblandt, istedetfor hele tiden. Uansett, jeg ble lei spillet og quitta det, og tenkte jeg skulle prøve Warcraft 3 TFT - DotA, som da så veldig fett ut. Jeg fikk spillet over USB-Disk til en kamerat, som også spiller det, og har ingen problemer. Jeg installerer og patcher alt, legger inn DotA, og skal spille. Spillet går fint, og ingen problemer, helt til plutselig krasjer spillet, med nesten samme error som i WoW. Jeg har spilt spill som krever mere RAM, CPU og skjermkort en WoW og WC3, og da har jeg ikke hatt noen problemer. Mine PC-Specs er: Prosessor (CPU) Athlon XP 2800+ 2,2 gHz Minne (RAM) 768 DDR TwinMos Grafikk-kort Club 3D Radeon 9800 SE 128MB Monitor Viewsonic 19" LCD 2MS Lydkort Asus A7N8X-X Operativsystem Win XP -- Kopierte rett fra catchgamer profilen min. -- Jeg søkte rundt på nettet etter håp på svar, og mange sier det er codecs, som ligger på pcn, som ikke WC3 takler, men spillet mitt krasjer ikke under filmer, det krasjer under spilling, villkårlig. Noen ganger kan jeg spille lenge, uten noen problemer, og så plutselig pang, error. -- Mange har sagt det må være enten CPU-Overheat, eller RAM trøbbel, men jeg har kjørt RAM test før, og afaik så var det ingen problemer. Jeg har to brikker, en 512 og en 256, samme merke og samme type ram. -- Vær snill og spørr om du ikke forstod noe, og jeg takker for all hjelp som blir gitt. Håper jeg ikke posta i feil kategori, og om jeg gjorde det, vær så snill og flytt den . Takk på forhånd, acid. Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Du bør gå gjennom denne sjekklista som Blizzard har laga til WC3: http://www.blizzard.com/support/?id=awr0649p Lenke til kommentar
mvmnt Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Har vært igjennom alt der, utenom nye HK drivere og lydkort drivere. Skal prøve og slette alle codecs nå, for jeg har hatt feil med codecs før, fikk ikke bilde i forskjellige filmer osv . Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg hadde samme problemet, byttet ut ram og alt funket 101% igjen! Lenke til kommentar
mvmnt Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hm, er VELDIG mange som har tatt ramtests i over 2-3 døgn, og fått ingen problemer med rammen, men fortsatt har problemer med WC3 og WoW. Jaja, serut som det får ligge dødt enstund, takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå