frejoh Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Noe som kan svare meg på om det finnes et slikt prog. for XP? Vil helst ha InCD, men iflg. ahead.de så er XP eneste OS som ikke støttes.... HELP!! Pls... Har nyeste Nero som fungerer som en drøm. Men savner CDRW "Harddisken" min... Fredrik. Lenke til kommentar
tness Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Hadde samme problemet..Hadde WinONCD3.7, la in XP, så skulle jeg prøve meg med 3.7 utgaven, men det gikk ikke... LAsta ned Nero, den funka greit, liker ikke grensesnittet så godt på NERO. Har de nyeste WinON CD utgaven, men har ikke orket og lagt den inn, siden den er på Tysk.. Min tysk er ikke bra, da forsvinner jo også poenget med bra grensesnitt, hvis man ikke skjønner bæra. Var og leita på ROXIO fant noen drivere for XP, men fikk ikke disse til og funke. Har en Sony CD-RW CRX145E 10/4/32 Lenke til kommentar
frejoh Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 hehe... samme problem - samme brenner! :smile: Får vel bare håpe Ahead lager en InCD for XP snart.... BTW: XP nektet å starte når jeg prøvde meg med W2K versjonen. Så ikke gjør det.... Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Hallo !!! Prøv Easy Cd Creator 5.0 Den virker på Xp og har Direct Cd Da får du tilbake CDRW "Harddisken" din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå