Gjest Guest Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei. Her vil jeg høre deres personlig mening. Hva mener dere er best? Når man har sex med noen man elsker og har følelser for. Eller liker dere helst å bare ha one night stands og så er dere ferdig med det? Jeg personlig liker å ha sex med noen jeg elsker. Det blir mye bedre en one night stands som er for sånne som ikke bryr seg om og elske. Bare ha sex for og ha sex. Det skal liksom ikke være noe spesielt. Dette er min personlig mening. Jeg vil gjerne høre deres. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg vet ikke hvordan det er å ha samleie med noen man elsker, har bare hatt one night stands, eller den ene var "2 night stands in 1 night stand" og det var ikke noe godt iallefall.. Jeg er pus , så liker nok med personen jeg er glad i Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hva skal du med min mening bruke det til noe? Dessuten oppfyller posten din ikke det som kreves for å poste uten brukernavn. ...foretrekker dama mi .. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har en gang gått på en skikkelig smell når det gjelder one night stands! Er ikke noe fan av det.. Nei gi meg heller sex med en god venninne eller i et fohold.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg tror one night stands hadde vært kjdelig vist man gjorde det hver helg. Akkuratt som vist man gjør den samme sexen med kjæresten hver helg. Det blir rett å slett kjedelig etterhvert. Har man vært i et eviglangt forhold så ønsker man kanskje noe nytt og spennende, mens vist man er singel og har en ny en hver uke så ønsker man kanskje den tryggheten og ømheten et fast forhold gir.... tror jeg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Denne tråden tilfredstiller ikke kravene til gjesteposting. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg