Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett serien!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trur jeg husker det hmm

var de de som skulle kappe opp og de brukte metoden til ladet sitt?? husker søren ma ikke hva den serien het ass :(

9363937[/snapback]

Nærme nok siden ingen andre klarer det :)

Serien handlet om en norsk og en engelsk ekspedisjon på Grønland, hvor de skulle etterligne kappløpet til Sydpolen, ved å bruke det utstyret Scott og Amundsen hadde tilgjengelig. På engelsk het serien "Blizzard: Race to the Pole", på norsk tror jeg den ble kalt "Kappløpet til Sydpolen".

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
trur jeg husker det hmm

var de de som skulle kappe opp og de brukte metoden til ladet sitt?? husker søren ma ikke hva den serien het ass :(

9363937[/snapback]

Nærme nok siden ingen andre klarer det :)

Serien handlet om en norsk og en engelsk ekspedisjon på Grønland, hvor de skulle etterligne kappløpet til Sydpolen, ved å bruke det utstyret Scott og Amundsen hadde tilgjengelig. På engelsk het serien "Blizzard: Race to the Pole", på norsk tror jeg den ble kalt "Kappløpet til Sydpolen".

9364004[/snapback]

kan jeg posta da eler??

Lenke til kommentar
Det er Wesley og Spike, men jeg husker ikke om det var Angel eller Buffy. Tipper Buffy.

9365327[/snapback]

vet ikke om jeg skal godkjenne dette eller ikke, men kan si at det er wesley som er han ene der, men så er det ikke spike som du sier. og det er ikke fra tv-serien buffy men ... :)

170fs843748_th.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...