Cryflopp Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 har du sett denne serien så bør du klare og gjette hva denne serien heter utifra disse bildene : Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 TV mini-series i følge tvrage.... ingen som klarer den altså? er på tv i usa for tiden , har kommet ut 3 episoder av serien.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 # "The Kill Point" litt drygent å ta en serie som vises KUN i usa og har kun laget 3 episoder om da..syns jeg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 # "The Kill Point" litt drygent å ta en serie som vises KUN i usa og har kun laget 3 episoder om da..syns jeg 9203069[/snapback] korrekt , hvorfor er det drøyt ? tror de fleste her følger usa sine sendinger. men skal være enig at det var en ikke så veldig populær serie og sikkert ikke så mange som har fått den med seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 ny oppgave Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 En lett en, så jeg kan legge meg Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ganske sikker på at det er M*A*S*H. Orker ikkje ny oppgåve, fritt fram isåfall. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Det må da vel være M*A*S*H (For sen selvfølgelig. Men kan vel kanskje poste en da, siden det er "fritt fram".) Første hint: - 2 av hovedpersonene i serien kan sees på bildet. - "Drill sergeant"-fyren (som ikke er en av de nevnte to) har vært med på høyt profilerte filmer, og er vel mest kjent for militærrollene sine. Endret 4. august 2007 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nytt bilde (naturligvis fra samme serie): Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har jeg ikke sett, men nei. Lenke til kommentar
mr_Flibble Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Space: Above and Beyond Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 well is it? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå