Awesome X Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Serien minner meg litt om den første Battlestar Galactica, men får det ikke helt til å stemme. Take a joke mutch? Tydligvis ikke. Vet ivertfall at Tommy fantaserer om ha sex med ex-kona og ex-kjæresten\HAR sex med de. Som er en liten spoiler siden i slutten avc forgje sesong var det over i begge de forholdene . Det er ikke mye spoiling når du ikke vet om det er fantasi eller ikke. Kjipt at det fremdeles er et halvår (eller noe så) til denne serien starter opp igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, det er kjipt, gleder meg til å se Micheal J Fox. (har ikke sett ses 5) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Serien er fra 70-tallet... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det kom kun 1 sesong og serien er fra Canada. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 haha ja Du er gode google skills gitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Neimen Harry Dean Stanton gitt. Big Love I presume? Hvorfor gjøre det så sabla enkelt? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jepp det var rett (gjør det for å skape liv i tråden ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Siden oppgaven var direkte tafatt enkelt, så gir jeg staffet-pinnen videre. Oppgaver der en meget kjent skuespiller er i første bilde er lame. I want to be challenged! (jeg slang jo opp 8 bilder før min oppgave ble tatt) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 I want to be challenged!(jeg slang jo opp 8 bilder før min oppgave ble tatt) Problemet er at de som kan oppgaver skjeldent gidder å legge ut vanskelig oppgaver. Du burde heller ikke skryte på deg alt for mye. Huff har blitt lagt ut tidligere. Jeg tok også T.J. Thyne, via Bones, etter 6 bildet, så den var ikke så vanskelig. Uansett, jeg tar opp utfordringen. Sist gang jeg la ut denne serien døde tråden, men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg la ut bilde av T.J fordi at man skulle klare det. Deretter Matt McCoy,Sam McMurray og Chris Marquette. Sa ikke at min oppgave va ubervanskelig, men den vaR EI HELLER megalett. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg la ut bilde av T.J fordi at man skulle klare det. Ble smålig overrasket at ingen tok det etter det bildet, men la gå. Her her hint nr. 2: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hjelper det å si at jeg HAR sett serien før? Men kommer ikke på hvilken serie det er? Masters of horror?(rein tipping) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå