Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Barking at the wrong tree. My nyere serie, en av hovedrollen har blitt mer eller mindre kjent av å spille gay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 njet. er en serie som først var en mini-serie. En av hovedrollen fikk en golden globe for sin tolkning-. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Into the West? Det beste jeg kunne komme frem til fra TNT hintet. Har litt problemer å snevre inn her. Vet ikke hvor jeg i tid skal plassere den. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nå har jeg ikke en ekstern mus her, og museknappene gikk hedens vei for lenge siden, så noe andre vil være nødt til å ta den. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ny: Endret 1. juli 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ser ut som australsk ungdomssåpe, så Home and Away? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ser ut som australsk ungdomssåpe, så Home and Away? Det er nok feil. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ganske sikker på at jeg har sett hun blonde til venstre en plass før, så med tanke på det vil jeg si UK. Edit: Bare for å ha sagt det, Spaced. Endret 1. juli 2008 av Otth Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ganske sikker på at jeg har sett hun blonde til venstre en plass før, så med tanke på det vil jeg si UK. Edit: Bare for å ha sagt det, Spaced. Uk er Rett ja, da er dere godt på vei. Det er ikke spaced, ett bilde som kan hjelpe: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Serien er ganske ny, er kun kommet en sesong hittil, Sesong 1 er ute på DvD.Har ikke hørt noe om sesong 2 men håper den kommer Enda ett bilde før jeg legger meg; Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 ah come on , ingen som ser på en god Komedie serie fra UK ?! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 HEX? nah, mulig denne serien ikke er så kjent. Men den har 1 ferdig sesong som nettopp ble released on DvD. Serien har User Rating: 9.0/10 på imdb med over 400 votes :o Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tror du må komme med et hint vi faktisk kan bruke. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dere kan hente mye info ut av dette bildet, det er Coveret til fronten på dvden. Jeg har visket ut tittelen på serien. Klarer dere ikke det etter dette bildet så tror jeg nesten at jeg bare kan røpe serien. Serien er gansker fersk så skjønner at det er få som har fått med seg serien. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Bildet har for lav oppløslighet til at det sier noe. Alt den sier er at den har 18 år aldersgrense og fire disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå