Bruker-33331 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Ta vekk puten på headsettet, og kutt vekk den plasten inni. Merker at det er mye høyere lyd nå enn før. Er jo litt døv så jeg hører ting enda dårligere Her er et bilde(mitt bilde). Overse skadene rundt, det er etter jeg demonterte headsettet helt. Endret 26. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Tråden flyttes til Diskusjon.no -> Spill -> Spørsmål og svar - Konsoll. (Innlegget skal ikke kommenteres. Dette tas opp over PM!) Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 kjekt men blir jo et sånnt fucka høl i den nå da.. sånn jævli inn til og rett på høyttaler'n.. når du tar kjenner med puta/trekket på eller? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Hvis jeg klemmer så hører jeg plastikken, men den skal jo være på øret! Kjenner ikke noe til hullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå