Chrynarx Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Tenkte jeg kunne lage en hjelpe tråd på GTA vice city stories siden jeg akkurat har fått det på PSP så da er det sikkert mye jeg lurer på Så er det noe du lurer på? spørr her=) Lenke til kommentar
mESA Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Er det noe du lurer på? Spillet handler vel om at du skal følge historien med å gjøre mission, kan heller ha missionhjelpetråd. Du burde kanskje spille litt før du starter tråden? Kanskje ingen kan hjelpe Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 regner med at denne blir stengt da folk ikke er noe glad i samletråder her. men Mazage, hvis du setter deg fast i ett oppdrag så anbefaler jeg å titte i denne Walkthroughen her: http://db.gamefaqs.com/portable/psp/file/g..._auto_vcs_a.txt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er ingen vits å lage en tråd uten å ha noe konstruktivt å poste i den. Dette er også en samletråd som vi ikke vil ha mange av. Dersom det er noe du lurer på, spør om det når du står fast istedet. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg