Peer6548 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) hei jeg har noen spørsmål Bilde forklarer det meste. håper jeg. Beklager hvis det viser dårlig hva jeg ønsker å gjøre. Jeg har en router i hus 1. i den er det koblet et trådløst aksesspunkt. i hus 2 har jeg et trådløst aksesspunkt som skal ta i mot signalene fra aksesspunktet i hus 1. for å så sende det vidre i en kabel å inn i en server i hus 2. Er dette mulig? Hvis ja.. hvilke akksesspunkt støtter denne muligheten?. Dette er en dårlig forklaring men jeg gjør mitt beste. Endret 26. desember 2006 av Peer6548 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Linksys WRT-serien skal støtte det der med DD-WRT-firmware i client-mode hvis jeg har forstått det riktig. Altså at den står i client-mode i hus1 , mens "aksesspunktet" oi hus2 står på bridge Endret 26. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 hei jeg har noen spørsmål Bilde forklarer det meste. håper jeg. Beklager hvis det viser dårlig hva jeg ønsker å gjøre. Jeg har en router i hus 1. i den er det koblet et trådløst aksesspunkt. i hus 2 har jeg et trådløst aksesspunkt som skal ta i mot signalene fra aksesspunktet i hus 1. for å så sende det vidre i en kabel å inn i en server i hus 2. Er dette mulig? Hvis ja.. hvilke akksesspunkt støtter denne muligheten?. Dette er en dårlig forklaring men jeg gjør mitt beste. 7578312[/snapback] Alle AP som støtter bridging skal klare den situasjonen du beskriver, men du må med stor sannsynlighet ha helt like AP i begge husene. (Det kan også virke mellom routere og AP'er fra samme produsent, forresten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå