Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

arizona eagle bare dritt?

jorn89

Anbefalte innlegg

har en arizona eagle 2 kanalers som jeg fikk av mine foreldrer og den kostet 1200kr elns som de sa til meg...

har en sub d-bass elns som jeg fikk av en fille onkel brukt i bare 2 timer... så monterte jeg alt i bilen min og så kjørte jeg bare 180w rms som e max på den forsterkeren halvt volum og lav hz.. merekelig nokk etter 2-3 dager i bilen så begynte subben og "klippe/hakke" og plutselig var bare suben borte ,og da jeg trøkte suben helt inn så fungerte den fint som den skulle men når jeg slapp slutta den og spille.... jeg tok ut suben fra bilen og så på den, minus tråden som går fra hurtikoblingen og til spolen var helt rikkel aktig nesten atme loddingen og der var det svart også..så jeg lurte på om suben var sprengt det står bare 600w max power på suben så jeg kan tenke me at suben er vell på 200/250w rms eller noe sånt...

noen som har opplevd det samme? vil ikke ødelegge gode suben som er så lite brukt.:/

takker for svar=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Broren min hadde Arizona Eagle BA212 Pro for en stund siden og den var det ikke noe tull med. Den blei spilt på inneanlegg da, men den spilte bra og det eneste som skjedde var at forsterkeren blei litt varm til tider, men det har vel mer med resistansen å gjøre(?)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...