archongamer Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Har spilt endel GoW i det siste og kunne nå tenkt meg å gå online. Problemer er at jeg søker etter servere, og finner da et par stykker som har players på seg, merkelig få i mine øyne, men dog. Jeg prøver å joine den serveren, men hver gang får jeg melding om at "connection to host is lost" Har funket en gang for et par dager siden at jeg kom inn etter å ha testet 20 servere, men skal det være slik, er dette et vanlig problem for folk? Ellers funker Live osv uten problemer, og har god hastighet osv på nedlasting av demoer ol. Noen tips? Endret 25. desember 2006 av archongamer Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har spilt endel GoW i det siste og kunne nå tenkt meg å gå online. Problemer er at jeg søker etter servere, og finner da et par stykker som har players på seg, merkelig få i mine øyne, men dog. Jeg prøver å joine den serveren, men hver gang får jeg melding om at "connection to host is lost" Har funket en gang for et par dager siden at jeg kom inn etter å ha testet 20 servere, men skal det være slik, er dette et vanlig problem for folk? Ellers funker Live osv uten problemer, og har god hastighet osv på nedlasting av demoer ol. Noen tips? 7577533[/snapback] har opplevd de jeg og. det funker fint for meg på vanlig player matches. på ranked skjer det slik du sier. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Er det noen god grunn til at du quoter når du er første som svarer i en tråd? Jeg kan fint både huske og lese hva jeg selv har skrevet;) Til topic, Mener du dette er et vanlig problem som alle har, eller kan det være en feil instilling hos oss som gjør det? Utrolig irriterende å bruke en time hver gang man skal finne server Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg pleier å få den meldingen når det ikke er plass til flere spillere, har ikke fått det ellers. Kan også ha noe å gjøre med NAT og gjøre, hvis du kjører nettverkstest fra menyen på xboxen så kan du se om du har Strict, Moderate eller Open NAT. Har du Strict eller Moderate kan også dette være noe av grunnen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Kjørt den testen og får open på NAT, og confirmed på resten. Har vel enda til gode å se en full server, så det problemet har jeg enda ikke fått testet om jeg har Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Den meldingen kommer opp fordi serveren er full Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Så at det står players: 2/8 osv. er ikke riktig? Da blir nok jeg lei av ventingen på å spille før jeg i det hele tatt får begynt. Begrenset hvor mange ganger jeg gidder å se på "searching" før frustrasjonen tar overhånd Trodde disse live greiene fungerte bedre enn som så, men kanskje jeg forventer for mye av min nye konsoll Endret 26. desember 2006 av archongamer Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hmm, høres faktisk litt rart ut. Men på siden til epic games sa de at det var grunnen, og at man burde joine spill med færre spillere. Men nå gjør du jo det allerede, så jeg vet faktisk ikke om det er grunnen. Nå har jeg jo selv delvis lignende problemer, se post i samme forum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 masse servere her, har trøbbel med og komme inn på noen av og til siden de er fulle.... men det er bare noen servere som blir plukket ut, 10/15 stk, finnes sikkert godt over 1000stk.. trykker man refresh kommer det av og til nye servere... men det kan bli litt venting, for og vente på at servern skal bli fylt. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Så at det står players: 2/8 osv. er ikke riktig?7577982[/snapback] Det er flere enn deg i verden vettu - jo lengre tid du bruker på å velge en server etter at listen kommer opp jo større er sjansen for at den er full eller at hosten har avsluttet sessionen. Oversikten blir jo ikke live-oppdatert *mens* du ser på den så den avspeiler jo virkeligheten slik den var for kanskje 10-15 sekunder siden. Og velger du en server som har f.eks. 7/8 så skal det jo bare til en person til i hele verden som velger den før det er fullt Men det høres ut som om det er noe rart hos deg; jeg har aldri hatt noen problemer med å finne multiplayer med GoW selv om man noen ganger må prøve et par ganger for å komme igjennom. Jeg prøver sjelden på servere som er nesten helt fulle. Endret 26. desember 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) hehe.. jeg innser at tiden går og at servere kan bli fylt osv, men dette er litt for gjentagende til å skyldes dette;) At det kan skje på en server som opprinnelig har få spillere i time etter time blir for usannsynlig til at jeg tror dette er årsaken til mine problemer. Jeg har sittet siden jeg startet denne tråden og valgt join på hver eneste server som har kommet opp, uansett om den har 1/8 eller 7/8, og det går alt fra 1 til 30 sekunder før samme melding kommer opp hver gang.. Bruker foressten et D-link DWL-2100AP (acsess punkt) og orginal X-box adapter, men ettersom alt annet online på boksen virker skal det vel ikke være her det ligger? Har også testet med kabel, men fortsatt samme feil. Synspunkter? Endret 26. desember 2006 av archongamer Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) hehe.. jeg innser at tiden går og at servere kan bli fylt osv, men dette er litt for gjentagende til å skyldes dette;)At det kan skje på en server som opprinnelig har få spillere i time etter time blir for usannsynlig til at jeg tror dette er årsaken til mine problemer. Jeg har sittet siden jeg startet denne tråden og valgt join på hver eneste server som har kommet opp, uansett om den har 1/8 eller 7/8, og det går alt fra 1 til 30 sekunder før samme melding kommer opp hver gang.. Bruker foressten et D-link DWL-2100AP (acsess punkt) og orginal X-box adapter, men ettersom alt annet online på boksen virker skal det vel ikke være her det ligger? Har også testet med kabel, men fortsatt samme feil. Synspunkter? 7578143[/snapback] Har du prøvd å spille Gears online før? altså.. forrige uke... par dager siden? Jeg har selv spilt GOW online siden 17 Nov og har ALDRI hatt noen problemer med å komme inn på servere... før i kveld! Spilte med flere her fra HW tidligere i dag, men skulle ta noen runder nå etter midnatt kom jeg meg ikke inn på noen.. fikk bare connection to host lost! Tippet det var mitt eget nett som hadde problemer, men nå som jeg leser dette kan det kanskje være andre grunner.. EDIT: leste nå 1ste posten din, og så at du har hatt samme problem før... så da veit jeg ikke! Håper du finner ut av det, da dette spillet er faktisk enda bedre i MP enn SP! Endret 26. desember 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Dette er 4 kvelden med gjentagende forsøk. Kom inn en gang for et par dager siden, men er det problemer er dette kanskje en dum dag og fortsett feilsøkning på :!: Jeg skriver ikke post her først og prøver etterpå, dette er sikkert forsøk 250 aws på å joine en server de siste dagene;) Edit: EDIT: leste nå 1ste posten din, og så at du har hatt samme problem før... så da veit jeg ikke! Håper du finner ut av det, da dette spillet er faktisk enda bedre i MP enn SP! ja, derfor frustrasjonen nå er max :!: Endret 26. desember 2006 av archongamer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Endelig! I natt kom jeg omsider online, etter jeg hadde litt på flaks må ha huket av noe riktig et sted i AP. Eneste problemet nå er at det står på spilleroversikten at jeg prater når jeg ikke gjør det, eller mic-en skal være avslått. Og når jeg faktisk prøver å si noe, virker det som om ingen hører meg. Blir mye mas da folk tror jeg prøver å si dem noe uten at det faktisk er tilfelle, og man ikke har mulighet for å si i fra. Bare gå å bytte inn mic-en? Lenke til kommentar
Willyw Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Endelig! I natt kom jeg omsider online, etter jeg hadde litt på flaks må ha huket av noe riktig et sted i AP. Eneste problemet nå er at det står på spilleroversikten at jeg prater når jeg ikke gjør det, eller mic-en skal være avslått. Og når jeg faktisk prøver å si noe, virker det som om ingen hører meg. Blir mye mas da folk tror jeg prøver å si dem noe uten at det faktisk er tilfelle, og man ikke har mulighet for å si i fra. Bare gå å bytte inn mic-en? 7581103[/snapback] Det er en bug i spillet, som gjør at når du joiner et spill som er i gang så vil du høre andre, men de hører ikke deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå