Gå til innhold

Geforce 4 TI4600

Zuul

Anbefalte innlegg

Har bare et lite spørsmål (flere faktisk :smile:)

Begynner Geforce 4 TI4600 å bli avlegs? Eller er det et veldig bra skjermkort som takler dagens og morgendagens (tenker da spesielt på Doom 3) spill bra?

Hva er deres intrykk av denne grafikkbrikken? Var den en stor forbedring i forhold til Geforce 2 og Geforce 3

NB! Målgruppen for disse spørmålene er ment for de som ikke punger ut med 4000-5000 kroner bare for å ha det nyeste og beste (tenker da på Radeon 9700PRO Matrox Pharphelia og de kommende Geforce FX kortene)

Har et Geforce 4 TI4600 kort selv, og det fungerer da glimrende!

Grunnen til at jeg spør, er at jeg har sett mye diskusjon rundt dette temaet på nettet.

Venlig hilsen Zuul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det holder i massevis til de fleste spill som kommer ut i år og neste år.Bortsett fra Doom3 da,det har jo noen sinnsyke maskinkrav(såvidt Ati 9700 pro er bra nok), tror de skyter seg sjøl i foten med det spillet der. Det er ikke alle som lider av det oppgraderings ******* som tydeligvis endel her på forumet gjør(må ha det siste og beste hele tiden)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-22 20:24, skrev uberboss:

Det holder i massevis til de fleste spill som kommer ut i år og neste år.Bortsett fra Doom3 da,det har jo noen sinnsyke maskinkrav(såvidt Ati 9700 pro er bra nok), tror de skyter seg sjøl i foten med det spillet der. Det er ikke alle som lider av det oppgraderings ******* som tydeligvis endel her på forumet gjør(må ha det siste og beste hele tiden)

Nok en som bare har testet Alpha versjonen tenker jeg :wink:

Det heter ikke Alpha for ingenting, så vent med å si at ATI 9700PRO såvidt holder mål til Doom3 før systemkravene er tilgjengelige.

Zuul

For å svare på ditt spørsmål;

Et GF4 TI4600 begynner ikke å bli avlegs. Men selvfølgelig ATI9700PRO er jo dobbelt så bra :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...