Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den lille Hylletråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Goggen: hva skal du da med de 20 cm under hylla?

blir det ikke ubehagelig å se oppover på skjermen?

7578923[/snapback]

Det er akkuratt det jeg og tenker på.. om det blir ubehagelig..

De 20 cm skal jeg ha det jeg skal ha lett tilgang til, altså, mobilen, snop, brus, osv..

post-30852-1167126518_thumb.png

La til skjerm, kabinett og tastatur..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Goggen: den hylla der ser ikke ut som den vil bli til veldig stor nytte da... er vel bedre å bygge oppover og rundt PC og skjerm.

Edit: Kan jo eventuellt lage det sånn at du bygger opp slik at det bare er kabinettet som står sånn som på bildet... så har du lagringsplass under kabinettet men slipper å ha skjermen 20cm høyere opp.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å lage noe i sketchup. Det gikk heller dårlig, men jeg tror dere skjønner tegninga (no pun intended.)

Vi har bil med henger tilgjengelig, så å få den opp til skipet burde ikke være det vanskeligste. Det er inn i skipet som bekymrer meg.

Det skal være to skap som som vi kan legge alt av verdier inni. Laptopene og de eksterne harddiskene vil stå der hele tiden. Også når de er i bruk. Vi vil ha en liten sprekk bakerst til ledninger.

Jeg tror den beste måten å kunne demontere det på vil være å ha skapene intakt hele tiden og ha alt annet todelt. Bakplaten, plankene på hver side etc. deler vi i to og fester på en eller annen måte sånn at det blir mindre å bære.

(målene i tegninga er helt på tryne. Den skal være til to personer.)

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar

meg og en kompis har tanker om en hylle, vi er nå i den fasen hvor vi blir lykkelige for kommentarer og eventuelle mangler.

noe vi lurer på er:

-er det farlig å oppbevare pc'er i hodehøyde? :ph34r:

-hvor tykke bør beina være for å få en stabil konstruksjon?

-hvor mange mer brusflasker trenger vi?

-hva er desimal nummer en million i pi?

-er det forsvarlig å montere et utall katoder på baksiden av hylla? :ph34r: med intensjon om å irritere?

-tips til sterkere/forsvarligere forbedringer mottas kanskje med takk, litt avhengig av tipset:P (vi planlegger overdrevent forbruk av vinkler for å feste plata(ene).

-Får vi stoler av TG-crew, eller må vi ta med selv? :ph34r:

forfattet av tidligere-nevnte kompis

med inspirasjon av mads-b :dremel:

post-34860-1169388612_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei

1, det er ikke farlig å oppevare pc'n i hodehøyde, jeg gjør det selv for å få mest beinplass.

2, Beina på hyllene er greit å lage i 2"x2". dvs 48mmx48mm. Hvis du har litt mer peiling på bygging kan du sikkert gå ned i dimensjon, men med 2"x2" er det nesten umulig å lage den ustabil. selv bruker jeg 48x30mm lekter som støtte.

2, ang brusflasker, nesten ingen hvis du ikke vil bli dårlig, husk at det er fra onsdag til søndag, da må man ha i seg vanlig vann også.

3, hvis du laster ned programmet superpi, så kan du regne ut opptil 4 millioner desimaler elns.

4. Ikke monter for mange katoder, det er greit å ha ei lampe over der du sitter slik at du ikke ødelegger synet når det blir mørkt. Hvis folk blir for plaget av katodene så kan det hende at det blir klager og dere må så de av.

5, hylla ser grei ut den, bare noen små ideer, sett på noen skråstøtter (se på hylla mi litt lenger opp) plassen du får er 80 x 60 cm så ikke overskrid dette. Det er heller ikke lov å skru hylla fast i bordet. Vinkler er veldig greie å feste plata til stolpene.

6, Det er stoler på alle plassene, disse er ikke av hverdens beste kvalitet, det er standard plastikk stoler. Men hvis du vil sitte veldg behagelig så går det ann å ta med seg stol.

Håper dette var til hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...