marius90 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hei, tenkte jeg sku sette inn en ny hd, den skal jeg kun ha spill på, også skal jeg ha windows og annet på den gamle hd-en. kan jeg da bare dra mappen alle spillene ligger i over til den andre hd-en? eller må jeg avinstallere spillene og installere de igjen på den andre hd-en? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 De vil fremdeles funke.. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 greit, thx Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Må du ikke installere på nytt da? Det har jeg altid trodd. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Skal fungere så sant en får med seg alle filene og at en setter samme stasjonsbokstav på den nye disken som den gamle hadde. Dette kan gjøres under diskbehandling. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Skal fungere så sant en får med seg alle filene og at en setter samme stasjonsbokstav på den nye disken som den gamle hadde. Dette kan gjøres under diskbehandling. 7580626[/snapback] Men vil det ikke bli problem med spill som har filer i my documents for eksempel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå